Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.32728/mo.07.1.2012.10

PULA I KNJIŽEVNOST (Oris jedne moguće dijakronije)

Vjekoslava Jurdana ; Department of Educational Sciences, Juraj Dobrila University of Pula (Croatia)
Korina Fabris ; Senior Undergraduate in Teaching Studies, Juraj Dobrila University of Pula (Croatia)
Karmen Legović ; Senior Undergraduate in Teaching Studies, Juraj Dobrila University of Pula (Croatia)


Puni tekst: engleski pdf 120 Kb

str. 135-145

preuzimanja: 830

citiraj


Sažetak

U radu se polazi od zadaće učitelja da promiču književno nasljeđe sredine u kojoj žive/i/ili rade. Kako bi se to ostvarilo, potrebno je da se učitelji/ce permanentno informiraju o književnim dosezima konkretne sredine. Autorice nude jedan mogući oris književne dijakronije pulske sredine, ističući njegove bitne točke, ističući potrebu za daljnja permanentna slaganja toga bogatoga mozaika.

Ključne riječi

riječi: književnost; Pula; povijest; učitelj/ica; recepcija književnoga djela

Hrčak ID:

78849

URI

https://hrcak.srce.hr/78849

Datum izdavanja:

1.3.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.570 *