Market-Tržište, Vol. 23 No. 2, 2011.
Prethodno priopćenje
Povjerenje i komunikacija između rukovodstva i zaposlenika u slovenskim poduzećima: Neki dokazi iz sadašnje gospodarske krize
Matevž Rašković
orcid.org/0000-0001-5311-4050
; Faculty of Economics, University of Ljubljana
Maja Makovec Brenčič
; Faculty of Economics, University of Ljubljana
Barbara Moerec
orcid.org/0000-0003-4764-8122
; Faculty of Economics, University of Ljubljana
Sažetak
U ovome se radu analizira važnost povjerenja i komunikacije između rukovodstva i zaposlenika kod vodećih slovenskih poslodavaca uključenih u istraživanje Zlatna nit. Isto se tako analizira kako promjena i pogoršanje gospodarskog stanja u zemlji utječu na (a) povjerenje u odnosu poduzeće-zaposlenik te na (b) percepciju važnosti „povjerenja i dugoročnih odnosa s poduzećem sa stajališta kupca/klijenta“ od strane ispitanika rukovoditelja. Osim toga, analizom smo obuhvatili utjecaj komunikacije između rukovodstva i zaposlenika na oba vida povjerenja. Rezultati pokazuju da je razina povjerenja u odnosu poduzeće-zaposlenik stabilna i u gospodarskoj krizi, i to unatoč visokoj razini percipiranih promjena organizacijskih procesa te znatno slabijih fi nancijskih rezultata. S druge strane, percepcija važnosti „povjerenja i dugoročnih odnosa s poduzećem sa stajališta kupca/klijenta“ s produbljenjem krize znatno se povećala, čime podržava našu tvrdnju da u doba krize raste važnost odnosa i orijentacije na vanjske odnose. Postoji i čvrsta poveznica između stupnja otvorenosti i učestalosti komunikacije između rukovodstva i zaposlenika, kao i oba vida povjerenja izmjerenoga među vodećim poslodavcima u Republici Sloveniji.
Ključne riječi
povjerenje; komunikacija između rukovodstva i zaposlenika; vodeći slovenski poslodavci; gospodarska kriza; marketing odnosa
Hrčak ID:
78923
URI
Datum izdavanja:
10.1.2012.
Posjeta: 2.116 *