Skoči na glavni sadržaj

Market-Tržište , Vol. 23 No. 2, 2011.

  • Datum izdavanja: 10.01.2012.
  • Objavljen na Hrčku: 27.03.2012.

Sadržaj

Puni tekst

Uvodnik (str. 141-141)

Editorial preface (str. 141-141)

Đurđana Ozretić Došen
Uvodnik


Role of corporate social responsibility (CSR) in business planning and practice of Croatian companies (str. 143-164)

Nidžara Osmanagić Bedenik, Davor Labaš
Izvorni znanstveni članak


Trust and management-to-employee communication in Slovenian companies: Some evidence from the current economic crisis (str. 165-187)

Matevž Rašković, Maja Makovec Brenčič, Barbara Moerec
Prethodno priopćenje


Research on organic food purchase in Croatia (str. 189-207)

Vesna Brčić-Stipčević, Kristina Petljak
Izvorni znanstveni članak


Determinants and antecedents of sales organization effectiveness (str. 0-0)

Andrea Razum
Prethodno priopćenje


Analysis of the LOHAS consumer segment attitudes with regard to green brands (str. 0-0)

Zoran Krupka, David Kelečić
Prethodno priopćenje


Kritički prikaz: Grbac, B.: "Izazovi međunarodnog tržišta" (str. 287-290)

Ivana Tonković Pražić
Recenzija, Prikaz slučaja


Posjeta: 41.701 *