Market-Tržište, Vol. 23 No. 2, 2011.
Prethodno priopćenje
Marketing komercijalnih nekretnina – važnost lokacije uredskog prostora za imidž poduzeća
Petra Škevin
; Filipović Business Advisory Ltd.
Sažetak
U ovome se radu istražuju važni aspekti marketinga komercijalnih nekretnina na imidž poduzeća, a to su mišljenja poslovnih ljudi - menadžera o važnosti i utjecaju lokacije te ostalih čimbenika uredskog prostora, kao što su interijer ureda, prometna povezanost, arhitektura zgrade i sl. Istražene su i druge pojave i pitanja koji se javljaju kod izbora uredskog prostora. Rezultati su pokazali da većina ispitivane populacije menadžera smatra da uredski prostor utječe na imidž poduzeća, i to prije svega njegova lokacija, a zatim slijedi interijer ureda. Utjecaj lokacije uredskog prostora na imidž poduzeća te na odluku o korištenju ili kupovini proizvoda i/ili usluga poduzeća najizraženiji je kod banaka, odnosno poduzeća iz fi nancijskog sektora, te kod pružatelja profesionalnih usluga visoke dodane vrijednosti i visokog stupnja neopipljivosti, poput odvjetničkih, marketinških agencija i sl. Ispitanici smatraju kako u odlučivanju o preseljenju u novi uredski prostor najviše moraju sudjelovati predsjednik uprave, članovi uprave ili direktor te vlasnik poduzeća. Isto tako, 64,83% ispitanika smatra kako direktor marketinga mora sudjelovati u odlučivanju o preseljenju. Potreba za većim ili manjim prostorom najviše je rangirani razlog za preseljenje u novi uredski prostor.
Ključne riječi
lokacija; ured; komercijalne nekretnine; imidž poduzeća
Hrčak ID:
78936
URI
Datum izdavanja:
10.1.2012.
Posjeta: 3.760 *