Original scientific paper
PRIMJENA INOVATIVNIH METODIČKIH MODELA U FAZI LOKALIZACIJE KNJIŽEVNOGA TEKSTA
Dragana Franciskovic
; Teacher Education in the Hungarian Language Teaching, University of Novi Sad, Serbia
Full text: croatian pdf 261 Kb
page 73-102
downloads: 502
cite
APA 6th Edition
Franciskovic, D. (2012). PRIMJENA INOVATIVNIH METODIČKIH MODELA U FAZI LOKALIZACIJE KNJIŽEVNOGA TEKSTA. Croatian Journal of Education, 14 (1), 73-102. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/index.php/79600
MLA 8th Edition
Franciskovic, Dragana. "PRIMJENA INOVATIVNIH METODIČKIH MODELA U FAZI LOKALIZACIJE KNJIŽEVNOGA TEKSTA." Croatian Journal of Education, vol. 14, no. 1, 2012, pp. 73-102. https://hrcak.srce.hr/index.php/79600. Accessed 29 May 2024.
Chicago 17th Edition
Franciskovic, Dragana. "PRIMJENA INOVATIVNIH METODIČKIH MODELA U FAZI LOKALIZACIJE KNJIŽEVNOGA TEKSTA." Croatian Journal of Education 14, no. 1 (2012): 73-102. https://hrcak.srce.hr/index.php/79600
Harvard
Franciskovic, D. (2012). 'PRIMJENA INOVATIVNIH METODIČKIH MODELA U FAZI LOKALIZACIJE KNJIŽEVNOGA TEKSTA', Croatian Journal of Education, 14(1), pp. 73-102. Available at: https://hrcak.srce.hr/index.php/79600 (Accessed 29 May 2024)
Vancouver
Franciskovic D. PRIMJENA INOVATIVNIH METODIČKIH MODELA U FAZI LOKALIZACIJE KNJIŽEVNOGA TEKSTA. Croatian Journal of Education [Internet]. 2012 [cited 2024 May 29];14(1):73-102. Available from: https://hrcak.srce.hr/index.php/79600
IEEE
D. Franciskovic, "PRIMJENA INOVATIVNIH METODIČKIH MODELA U FAZI LOKALIZACIJE KNJIŽEVNOGA TEKSTA", Croatian Journal of Education, vol.14, no. 1, pp. 73-102, 2012. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/index.php/79600. [Accessed: 29 May 2024]
Full text: english pdf 261 Kb
page 73-102
downloads: 329
cite
APA 6th Edition
Franciskovic, D. (2012). PRIMJENA INOVATIVNIH METODIČKIH MODELA U FAZI LOKALIZACIJE KNJIŽEVNOGA TEKSTA. Croatian Journal of Education, 14 (1), 73-102. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/index.php/79600
MLA 8th Edition
Franciskovic, Dragana. "PRIMJENA INOVATIVNIH METODIČKIH MODELA U FAZI LOKALIZACIJE KNJIŽEVNOGA TEKSTA." Croatian Journal of Education, vol. 14, no. 1, 2012, pp. 73-102. https://hrcak.srce.hr/index.php/79600. Accessed 29 May 2024.
Chicago 17th Edition
Franciskovic, Dragana. "PRIMJENA INOVATIVNIH METODIČKIH MODELA U FAZI LOKALIZACIJE KNJIŽEVNOGA TEKSTA." Croatian Journal of Education 14, no. 1 (2012): 73-102. https://hrcak.srce.hr/index.php/79600
Harvard
Franciskovic, D. (2012). 'PRIMJENA INOVATIVNIH METODIČKIH MODELA U FAZI LOKALIZACIJE KNJIŽEVNOGA TEKSTA', Croatian Journal of Education, 14(1), pp. 73-102. Available at: https://hrcak.srce.hr/index.php/79600 (Accessed 29 May 2024)
Vancouver
Franciskovic D. PRIMJENA INOVATIVNIH METODIČKIH MODELA U FAZI LOKALIZACIJE KNJIŽEVNOGA TEKSTA. Croatian Journal of Education [Internet]. 2012 [cited 2024 May 29];14(1):73-102. Available from: https://hrcak.srce.hr/index.php/79600
IEEE
D. Franciskovic, "PRIMJENA INOVATIVNIH METODIČKIH MODELA U FAZI LOKALIZACIJE KNJIŽEVNOGA TEKSTA", Croatian Journal of Education, vol.14, no. 1, pp. 73-102, 2012. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/index.php/79600. [Accessed: 29 May 2024]
Abstract
Rad se bavi istraživanjem koje je provedeno s ciljem vrednovanja mogućnosti i razine utjecaja suvremenih nastavnih metoda na kvalitetu analize književnoga teksta. Suvremene nastavne metode zacijelo imaju stanoviti utjecaj na učenikovo književno iskustvo i sposobnost analize književnih djela. Istražili smo gore spomenutu razinu utjecaja u specifičnom odgojno- obrazovnom području koristeći se književnim ulomkom u fazi lokalizacije teksta kao primjerom. Istraživanje sadrži rezultate eksperimenata s paralelnim skupinama u sedmom razredu. Polazeći od toga da je bit modela u redefiniranju uloge lokalizacije teksta, a samim tim i percepcije teksta, pretpostavilo se da promjene do kojih dolazi imaju pozitivan utjecaj na odnos učenika prema književnom ulomku, njegova stajališta prema književnom djelu kao cjelini, uspjeh u svladavanju gradiva iz književnosti. Glavni je zadatak istraživanja stoga bio utvrditi utječe li i u kojoj mjeri eksperimentalna nastava, u odnosu na tradicionalnu, na očekivane promjene u stajalištima učenika prema tumačenju književnih ulomaka u nastavi i uspjehu učenika u svladavanju ove vrste književnih tekstova. Cilj je istraživanja pridonijeti sveukupnom poučavanju o tumačenju književnog ulomka u kontekstu multimedijskog iskustva s višedimenzionalnom umjetnošću te složenijih zahtjeva suvremenog obrazovanja i književnosti.
Keywords
književni ulomak; književni tekst; lokalizacija; metodički modeli
Hrčak ID:
79600
URI
https://hrcak.srce.hr/79600
Publication date:
20.3.2012.
Article data in other languages:
english
Visits: 1.886
*