Izvorni znanstveni članak
Elektronsko obrazovanje u nastavi hrvatskoga kao drugog i stranog jezika
Josipa Korljan
; Filozofski fakultet, Split, Hrvatska
Boris Škvorc
; Sveučilište Macquarie, Sydney i Filozofski fakultet. Splitu
Sažetak
Visoka učilišta sve češće u nastavu implementiraju metodu elektronskog obrazovanja, koristeći neko od edukacijskih programskih rješenja, što je u skladu s teorijskim konceptom konstruktivizma. Ovaj rad propituje mogućnost implementacije najpoznatijih edukacijskih programa – Moodle, Blackboard i Angel – ispituje njihove mogućnosti i bilježi komentare korisnika istovremeno ispitujući njihova ograničenja i mogućnosti koje se nude na razini kombiniranog korištenja u nastavi hrvatskog jezika. Rad propituje mogućnost upotrebe novih tehnologija u nastavi hrvatskoga kao drugog i stranog jezika kao nadogradnju uvriježenim metodama učenja. U zadnjem dijelu rada ispituju se mogućnosti alternativnih metoda učenja hrvatskog na sveučilištima koja nemaju klasične lektorate i mogućnosti koje elektronsko obrazovanje pruža u takvom kontekstu.
Ključne riječi
Hrčak ID:
79865
URI
Datum izdavanja:
15.12.2010.
Posjeta: 2.264 *