Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

ULOGA DRUŠTVENOG SISTEMA INFORMIRANJA KOD INFORMACIJSKOG KOMPLEKSA PODUZEĆA

Ivan Abramović ; Faculty of Organization and Informatics, University of Zagreb, Varaždin, Croatia


Puni tekst: hrvatski pdf 7.887 Kb

str. 3-15

preuzimanja: 451

citiraj


Sažetak

U radu se govori o ulozi i značenju okruženja poduzeća kao okolici sistema i tretira njezino značenje kod projektiranja informacijskog kompleksa poduzeća. Ovdje se ukazuje na podjelu informacija na unutarnje iz poslovnog sistema poduzeća i vanjske iz okolice poduzeća kao sistema, što proizlazi iz ovakvog ugla promatranja informacijskog kompleksa poduzeća. Zatim se analiziraju razlike između unutarnjih i vanjskih informacija kao i njihovi međusobni odnosi kod projektiranja informacijskog kompleksa poduzeća s obzirom na donošenje odluka na strategijskoj, taktičkoj i operativnoj razini poduzeća. Ujedno se obuhvaća informacijski profit primatelja informacija, informacijske potrebe i komunikacijski kanali kao komponente informacijskih odnosa u poduzeću.

Ključne riječi

Informacijski kompleks poduzeća; društveni sistem informiranja; okolina poduzeća kao sistem; informacijski profil; strategijska razina; taktička razina; operativna razina

Hrčak ID:

80124

URI

https://hrcak.srce.hr/80124

Datum izdavanja:

12.12.1989.

Posjeta: 988 *