Izvorni znanstveni članak
ULOGA DRUŠTVENOG SISTEMA INFORMIRANJA KOD INFORMACIJSKOG KOMPLEKSA PODUZEĆA
Ivan Abramović
; Faculty of Organization and Informatics, University of Zagreb, Varaždin, Croatia
Sažetak
U radu se govori o ulozi i značenju okruženja poduzeća kao okolici sistema i tretira njezino značenje kod projektiranja informacijskog kompleksa poduzeća. Ovdje se ukazuje na podjelu informacija na unutarnje iz poslovnog sistema poduzeća i vanjske iz okolice poduzeća kao sistema, što proizlazi iz ovakvog ugla promatranja informacijskog kompleksa poduzeća. Zatim se analiziraju razlike između unutarnjih i vanjskih informacija kao i njihovi međusobni odnosi kod projektiranja informacijskog kompleksa poduzeća s obzirom na donošenje odluka na strategijskoj, taktičkoj i operativnoj razini poduzeća. Ujedno se obuhvaća informacijski profit primatelja informacija, informacijske potrebe i komunikacijski kanali kao komponente informacijskih odnosa u poduzeću.
Ključne riječi
Informacijski kompleks poduzeća; društveni sistem informiranja; okolina poduzeća kao sistem; informacijski profil; strategijska razina; taktička razina; operativna razina
Hrčak ID:
80124
URI
Datum izdavanja:
12.12.1989.
Posjeta: 988 *