Izvorni znanstveni članak
Organizacijska odanost učitelja osnovnoj školi
Tomislava Vidić
orcid.org/0000-0003-2040-2667
; Osnovna škola Remete, Zagreb
Sažetak
Cilj ovog istraživanja bio je ispitati koliko su učitelji u osnovnim školama odani organizacij, te utječu li njihove osobne karakteristike na organizacijsku odanost. U istraživanju je korišten jednodimenzionalni upitnik za mjerenje afektivne odanosti zaposlenika, Organizational Commitment Questionnaire. U istraživanju je sudjelovalo 205 učitelja iz sedam zagrebačkih osnovnih škola.
Rezultati pokazuju vrlo dobru organizacijsku odanost učitelja, no nema značajnih razlika između učitelja razredne i predmetne nastave kao ni među učiteljima s različitim radnim iskustvom. Pokazale su se razlike između ispitivanih škola, što upućuje na zaključak da karakteristike organizacije više utječu na odanost učitelja.
Ključne riječi
organizacijska odanost; osnovna škola; učitelji razredne nastave; predmetni učitelji; radni staž učitelja
Hrčak ID:
82835
URI
Datum izdavanja:
15.1.2010.
Posjeta: 2.705 *