Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.32728/mo.07.2012.04

UTICAJ VJEŽBI NA KONAČAN REZULTAT U OKRUŽENJU E-LEARNINGA

Nevzudin Buzađija orcid id orcid.org/0000-0002-8102-8819 ; Mješovita srednja tehnička škola, Travnik (Bosnia and Herzegovina)


Puni tekst: engleski pdf 145 Kb

str. 43-57

preuzimanja: 666

citiraj


Sažetak

U ovom radu kroz istraživanje koje je organizirano u jednoj srednjoj školi BiH, bit će pikazan uticaj vježbi u okruženju e-learninga na konačan rezultat na zavrnom testu od strane učenika. Istraživanje je provedeno iz predmeta Informatika u I, II i III razredu. Pitanja su bila tipa višestrukog izvora, dopune i pridruživanja. Cilj je da se vidi koliko ove on-line vježbe imaju uticaja na konačan ishod koji se ogleda kroz završni test iz Informatike od strane učenika i koji se radi na klasičan način u učionici nakon pređenog gradiva planiranog po propisima srednje škole. U istraživanju se vodilo računa da se obezbjede svi preduslovi za nesmetano sprovođenje ekspermenta u pogledu tehničkog obezbjeđenja preduslova za pristup učenika kombiniranom načinu podučavanja. Iz dosadašnjeg iskustva primjećuje se da mladi vole korištenje IT i komunikacijskih uređaja. Kako bi se obezbjedili svi neophodni uslovi provedena je anketa među učenicima o posjedovanju tehničkih preduslova pristupa on-line testiranju i o poznavanju principa rada od strane učenika u LMS platformi Claroline. Cilj je da se pveća motiviranost učenika srednjih škola u pogledu korištenja on-line materijala jer u BiH u srednjim školama gotovo da se ništa ne poduzima po pitanju uvođenja novih mogućnosti IKT.

Ključne riječi

Bosna i Hercegovina; kombinirano učenje; Claroline; e-učenje; vježbe; motivacija; web tehnologija

Hrčak ID:

83746

URI

https://hrcak.srce.hr/83746

Datum izdavanja:

23.6.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.588 *