Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.32728/mo.07.2.2012.13

PRIPREMA AUTISTIČNOG DJETETA ZA ŠKOLU

Aldo Špelić ; Odjel za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile Pula (Hrvatska)
Martina Košeto ; Odjel za odgojne i obrazovne znanosti, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli (Hrvatska)


Puni tekst: engleski pdf 379 Kb

str. 157-172

preuzimanja: 2.111

citiraj


Sažetak

Cilj ovog rada je prezentirati nove mogućnost individualiziranog pristupa odgojitelja u pripremi za školu autistične djece. U radu je prezentiran slučaj autističnog dječaka koji je uz individualni psihoterapijski tretman bio uključen u individualizirani vid rada s dvije odgojiteljice na ostvarenju programa pripreme za školu. Kroz provođenje programa koji je bio primarno zasnovan na razvoju afektivne komunikacije u dijadnom odnosu dobiveni su pozitivni rezultati u djetetovoj afektivnoj vezanosti uz odgojiteljice čemu su slijedili pozitivni rezultati na području usvajanja osnove grafomotorike, imenovanja i socijalnog govora, čime je omogućen upis djeteta u redovnu osnovnu školu. Ovaj rad predstavlja poticaj mnogim drugim takvim pristupima u pripremi autistične djece za redovno osnovnoškolsko obrazovanje

Ključne riječi

autizam; priprema za školu; rani djetetov razvoj

Hrčak ID:

83755

URI

https://hrcak.srce.hr/83755

Datum izdavanja:

23.6.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.956 *