Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Analiza osnovnih elemenata vizualnog identiteta superjunaka

Zlatko Milec ; Veleučilište u Varaždinu, Varaždin, Hrvatska
Mario Tomiša ; Veleučilište u Varaždinu, Varaždin, Hrvatska
Damir Vusić ; Veleučilište u Varaždinu, Varaždin, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 164 Kb

str. 72-75

preuzimanja: 3.440

citiraj


Sažetak

Čovjek je osjetilno biće koje spoznaje svijet oko sebe putem pet osjetila. Dominantno i najrazvijenije osjetilo je vid koji je zaslužan za čak 80%-90% informacija o okolišu. Sukladno tome, i današnje društvo je društvo vizualnog, dok se marketing prilikom oglašavanja također najviše oslanja na vid.
U našem potrošačkom društvu vrlo važan element svakog proizvoda je njegov vizualni identitet, pa se u radu obrađuje teorija i praksa takvog identiteta.
U praksi su analizirani vizualni identiteti poznatih superjunaka. Potvrđeno je da odabir boja, loga i tipografije dopunjuje i naglašava određene karakteristike superjunaka. Time je dokazana veza između teorije i prakse te važnost vizualnog identiteta u predstavljanju određenog proizvoda.

Ključne riječi

vid; vizualni identitet; logo; superjunaci

Hrčak ID:

83831

URI

https://hrcak.srce.hr/83831

Datum izdavanja:

1.12.2011.

Posjeta: 4.992 *