Tehnički glasnik, Vol. 5 No. 2, 2011.
Stručni rad
Analiza osnovnih elemenata vizualnog identiteta superjunaka
Zlatko Milec
; Veleučilište u Varaždinu, Varaždin, Hrvatska
Mario Tomiša
; Veleučilište u Varaždinu, Varaždin, Hrvatska
Damir Vusić
; Veleučilište u Varaždinu, Varaždin, Hrvatska
Sažetak
Čovjek je osjetilno biće koje spoznaje svijet oko sebe putem pet osjetila. Dominantno i najrazvijenije osjetilo je vid koji je zaslužan za čak 80%-90% informacija o okolišu. Sukladno tome, i današnje društvo je društvo vizualnog, dok se marketing prilikom oglašavanja također najviše oslanja na vid.
U našem potrošačkom društvu vrlo važan element svakog proizvoda je njegov vizualni identitet, pa se u radu obrađuje teorija i praksa takvog identiteta.
U praksi su analizirani vizualni identiteti poznatih superjunaka. Potvrđeno je da odabir boja, loga i tipografije dopunjuje i naglašava određene karakteristike superjunaka. Time je dokazana veza između teorije i prakse te važnost vizualnog identiteta u predstavljanju određenog proizvoda.
Ključne riječi
vid; vizualni identitet; logo; superjunaci
Hrčak ID:
83831
URI
Datum izdavanja:
1.12.2011.
Posjeta: 4.992 *