Izvorni znanstveni članak
RELACIJE IZMEĐU MODALITETA PONAŠANJA UČENIKA OSMOG RAZREDA I KOGNITIVNIH SPOSOBNOSTI
Irena Cajner
; Fakultet za defektologiju Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Puni tekst: hrvatski pdf 5.188 Kb
str. 119-126
preuzimanja: 319
citiraj
APA 6th Edition
Cajner, I. (1994). RELACIJE IZMEĐU MODALITETA PONAŠANJA UČENIKA OSMOG RAZREDA I KOGNITIVNIH SPOSOBNOSTI. Kriminologija & socijalna integracija, 2 (2), 119-126. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/93855
MLA 8th Edition
Cajner, Irena. "RELACIJE IZMEĐU MODALITETA PONAŠANJA UČENIKA OSMOG RAZREDA I KOGNITIVNIH SPOSOBNOSTI." Kriminologija & socijalna integracija, vol. 2, br. 2, 1994, str. 119-126. https://hrcak.srce.hr/index.php/93855. Citirano 01.05.2024.
Chicago 17th Edition
Cajner, Irena. "RELACIJE IZMEĐU MODALITETA PONAŠANJA UČENIKA OSMOG RAZREDA I KOGNITIVNIH SPOSOBNOSTI." Kriminologija & socijalna integracija 2, br. 2 (1994): 119-126. https://hrcak.srce.hr/index.php/93855
Harvard
Cajner, I. (1994). 'RELACIJE IZMEĐU MODALITETA PONAŠANJA UČENIKA OSMOG RAZREDA I KOGNITIVNIH SPOSOBNOSTI', Kriminologija & socijalna integracija, 2(2), str. 119-126. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/93855 (Datum pristupa: 01.05.2024.)
Vancouver
Cajner I. RELACIJE IZMEĐU MODALITETA PONAŠANJA UČENIKA OSMOG RAZREDA I KOGNITIVNIH SPOSOBNOSTI. Kriminologija & socijalna integracija [Internet]. 1994 [pristupljeno 01.05.2024.];2(2):119-126. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/93855
IEEE
I. Cajner, "RELACIJE IZMEĐU MODALITETA PONAŠANJA UČENIKA OSMOG RAZREDA I KOGNITIVNIH SPOSOBNOSTI", Kriminologija & socijalna integracija, vol.2, br. 2, str. 119-126, 1994. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/93855. [Citirano: 01.05.2024.]
Sažetak
Ključne riječi
kibernetički model kogitivnih sposobnosti; poremećaji u ponašanju
Hrčak ID:
93855
URI
https://hrcak.srce.hr/93855
Datum izdavanja:
1.12.1994.
Posjeta: 690
*