Skip to the main content

Review article

Primjena ekspertnog sustava u poslovanju

Vlado Galičić
Slobodan Ivanović


Full text: croatian pdf 86 Kb

page 185-188

downloads: 3.353

cite


Abstract

Znatan dio svog radnog vremena radnici u hotelu, koji dolaze u kontakt s gostima, provode pružajući različite informacije o hotelu i turističkoj destinaciji. Jedan od mogućih načina pravovremenog i potpunog informiranja gostiju je zamjena odnosa gost-radnik s ekspertnim sustavom. Hoteli mogu poboljšati svoju uslugu razvijanjem ekspertnog sustava, koji može osigurati informaciju i savjete, učiti o gostu i pružati usluge, može koristiti pohranjene ekspertne upute i njihove ugrađene sposobnosti prosuđivanja. Ekspertni sustav može uštediti hotelu vrijeme i novac kada treba sakupiti i analizirati podatke u marketinške svrhe i tako ostvariti važne konkurencijske prednosti. Prednost je ovog sustava što je uvijek, na isti način dostupan gostu i putem njega će gost dobiti sve adekvatne informacije o hotelu i hotelskoj ponudi.

Keywords

hotel; stručni sistem; uprava

Hrčak ID:

9194

URI

https://hrcak.srce.hr/9194

Publication date:

25.9.2006.

Article data in other languages: english

Visits: 5.781 *