Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Kontekstualni pristup istraživanjima o medijskom obrazovanju u Europi

Hans Martens ; Visual Studies and Media Culture Research Group, Sveučilište u Antwerpenu, Antwerpen, Belgija


Puni tekst: engleski pdf 392 Kb

str. 106-123

preuzimanja: 736

citiraj


Sažetak

U ovom radu autor je fokusiran na to kako različiti povijesni, kontekstualni i idiosinkrastički faktori oblikuju ciljeve i metode sadašnje europske prakse u medijskom obrazovanju. Na početku je ukratko izložena povijest istraživanja medijskog obrazovanja u Europi te stvaranje politike obrazovanja. Potom se detaljnije raspravlja o trima različitim pristupima medijskoj pismenosti u flamanskoj zajednici (Belgija). Svaki od tih pristupa u medijskom obrazovanju djelomice odražava šire trendove u europskim
medijskim istraživanjima te u kreiranju politika. Zadani ciljevi i obrazovne metode u flamanskoj zajednici također otkrivaju specifičnosti njihova medijskog opismenjavanja. Autor na kraju povezuje nalaze o medijskom obrazovanju kako bi istaknuo ključne odrednice koje mogu pomoći pri boljem razumijevanju
sličnosti i razlika unutar Europske unije.

Ključne riječi

medijsko obrazovanje; medijska pismenost; filmsko obrazovanje; mladi i medijska produkcija; online rizici i mogućnosti

Hrčak ID:

96381

URI

https://hrcak.srce.hr/96381

Datum izdavanja:

17.12.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.159 *