Skoči na glavni sadržaj

Medijske studije , Vol. 3 No. 6, 2012.

  • Datum izdavanja: 17.12.2012.
  • Objavljen na Hrčku: 02.02.2013.

Sadržaj

Puni tekst

Contents (str. 0-0)

Sadržaj (str. 0-0)


Kazalo


Editor's Note - Critical Insights in European Media Literacy Research and Policy (str. 2-12)

Sonia Livingstone, Tao Papaioannou, María del Mar Grandío Pérez, Christine W. Wijnen
Uvodnik


Uvodna bilješka (str. 1-1)

Viktorija Car
Uvodnik


Transliteracy as the New Research Horizon for Media and Information Literacy (str. 14-26)

Divina Frau-Meigs
Izvorni znanstveni članak


Medijska pismenost i razvojni zadaci: Savezna Republika Njemačka kao studija slučaja (str. 57-57)

Senta Pfaff-Rüdiger, Claudia Riesmeyer, Anna Kümpel
Izvorni znanstveni članak


Uloga publika u upravljanju medijima: zapostavljena dimenzija medijske pismenosti (str. 73-73)

Uwe Hasebrink
Izvorni znanstveni članak


Istraživanja EAVI-a o medijskoj pismenosti u Europi (str. 82-82)

Paolo Celot
Stručni rad


Digital Skills in Perspective: A Critical Reflection on Research and Policy (str. 125-137)

Jos de Haan, Nathalie Sonck
Izvorni znanstveni članak


Kritički pogled na istraživanja medijske pismenosti u Španjolskoj: Obrazovni i politički izazovi (str. 151-151)

Carmen Marta-Lazo, María del Mar Grandío Pérez
Izvorni znanstveni članak


Curation Pedagogy for Media Studies: (Further) Towards the Inexpert (str. 152-165)

Ben Andrews, Julian McDougall
Izvorni znanstveni članak


Book Reviews (str. 168-176)

Prikazi i anotacije (str. 168-176)

Fausto Colombo, Stjepka Popović, Lejla Turčilo, Neven Benko
Recenzija, Prikaz slučaja


Posjeta: 30.674 *