Stručni rad
Interkulturalna komunikacija u poslovnom engleskom jeziku - pregled temeljnih pojmova
Marija Dragaš
orcid.org/0000-0002-2839-6735
; Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, Knin, Hrvatska
Sažetak
U posljednje vrijeme lingvisti, kao i teoretičari komunikacije, sve češće naglašavaju neodvojivost jezika i kulture. Globalizacija neosporno znači dodirivanje različitih kultura, ponajprije putem jezika kao temeljnog medija komunikacije. U ovakvoj situaciji važno je prepoznati potrebu pojačanog poučavanja kulturnih elemenata u nastavi stranog jezika na svim obrazovnim razinama. Ovaj članak temelji se na potrebi posvećivanja osobite pozornosti razvijanju interkulturalne kompetencije studenata tijekom nastave poslovnog engleskog jezika, koji je lingua franca međunarodne poslovne komunikacije. Stoga se u daljnjem tekstu daje pregled ključnih pojmova vezanih uz učenje i poučavanje poslovnog engleskog jezika, uključujući i ključne pojmove interkulturalne komunikacije.
Ključne riječi
kultura; interkulturalna komunikacija; interkulturalna kompetencija; poslovni engleski jezik
Hrčak ID:
104439
URI
Datum izdavanja:
3.6.2013.
Posjeta: 2.614 *