Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

SINERGIJSKI SUSTAV OPERATIVNOG, FINANCIJSKOG I PRODAJNOG UPRAVLJANJA

Igor Šehanović ; Liburnia Riviera Hoteli d.d. Opatija, Hrvatska


Puni tekst: engleski pdf 534 Kb

str. 225-231

preuzimanja: 670

citiraj


Sažetak

Temeljni cilj ovog rada je predstaviti mogući sinergijski sustav operativnog, financijskog upravljanja i prodaje tvrtke koja nastoji povećati vrijednost kapitala vlasnika. Kako bi se ispunili postavljeni ciljevi, polazište u ovom radu je objašnjenje sustava, pojam sinergije i potreba za uspostavom mogućeg sinergijskog sustava operativnog, financijskog i prodajnog menadžmenta (SSOFSM), s ciljem smanjenja rizika i povećanja učinkovitosti investicija. U tom smislu, definiran je matematički model uz predočenje transformacije i procesa unutar navedenog sustava, kao i analitički izraz njegove tehničke, tehnološke, organizacijske, upravljačke i algoritamske konfiguracije. Na kraju, zaključeno je da je bolja potrebna bolja kvaliteta za upravljanje resursima kako bi tvrtka postigla svoj cilj, u kojem predstav sinergijski sustav može igrati značajnu ulogu.

Ključne riječi

sinergija; sistem; menadžment; financije; prodaja

Hrčak ID:

109175

URI

https://hrcak.srce.hr/109175

Datum izdavanja:

28.9.2013.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.820 *