Stručni rad
Interdisciplinarno poučavanje nastavnih sadržaja prirode i društva i engleskog jezika u ranoj školskoj dobi
Vesna Kostović-Vranješ
; Faculty of Philosophy University of Split
Gloria Vickov
; Faculty of Philosophy University of Split
Puni tekst: engleski pdf 805 Kb
str. 823-848
preuzimanja: 657
citiraj
APA 6th Edition
Kostović-Vranješ, V. i Vickov, G. (2013). Interdisciplinarno poučavanje nastavnih sadržaja prirode i društva i engleskog jezika u ranoj školskoj dobi. Croatian Journal of Education, 15 (3), 823-848. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/109277
MLA 8th Edition
Kostović-Vranješ, Vesna i Gloria Vickov. "Interdisciplinarno poučavanje nastavnih sadržaja prirode i društva i engleskog jezika u ranoj školskoj dobi." Croatian Journal of Education, vol. 15, br. 3, 2013, str. 823-848. https://hrcak.srce.hr/index.php/109277. Citirano 27.12.2024.
Chicago 17th Edition
Kostović-Vranješ, Vesna i Gloria Vickov. "Interdisciplinarno poučavanje nastavnih sadržaja prirode i društva i engleskog jezika u ranoj školskoj dobi." Croatian Journal of Education 15, br. 3 (2013): 823-848. https://hrcak.srce.hr/index.php/109277
Harvard
Kostović-Vranješ, V., i Vickov, G. (2013). 'Interdisciplinarno poučavanje nastavnih sadržaja prirode i društva i engleskog jezika u ranoj školskoj dobi', Croatian Journal of Education, 15(3), str. 823-848. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/109277 (Datum pristupa: 27.12.2024.)
Vancouver
Kostović-Vranješ V, Vickov G. Interdisciplinarno poučavanje nastavnih sadržaja prirode i društva i engleskog jezika u ranoj školskoj dobi. Croatian Journal of Education [Internet]. 2013 [pristupljeno 27.12.2024.];15(3):823-848. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/109277
IEEE
V. Kostović-Vranješ i G. Vickov, "Interdisciplinarno poučavanje nastavnih sadržaja prirode i društva i engleskog jezika u ranoj školskoj dobi", Croatian Journal of Education, vol.15, br. 3, str. 823-848, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/109277. [Citirano: 27.12.2024.]
Puni tekst: hrvatski pdf 805 Kb
str. 823-848
preuzimanja: 657
citiraj
APA 6th Edition
Kostović-Vranješ, V. i Vickov, G. (2013). Interdisciplinarno poučavanje nastavnih sadržaja prirode i društva i engleskog jezika u ranoj školskoj dobi. Croatian Journal of Education, 15 (3), 823-848. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/109277
MLA 8th Edition
Kostović-Vranješ, Vesna i Gloria Vickov. "Interdisciplinarno poučavanje nastavnih sadržaja prirode i društva i engleskog jezika u ranoj školskoj dobi." Croatian Journal of Education, vol. 15, br. 3, 2013, str. 823-848. https://hrcak.srce.hr/index.php/109277. Citirano 27.12.2024.
Chicago 17th Edition
Kostović-Vranješ, Vesna i Gloria Vickov. "Interdisciplinarno poučavanje nastavnih sadržaja prirode i društva i engleskog jezika u ranoj školskoj dobi." Croatian Journal of Education 15, br. 3 (2013): 823-848. https://hrcak.srce.hr/index.php/109277
Harvard
Kostović-Vranješ, V., i Vickov, G. (2013). 'Interdisciplinarno poučavanje nastavnih sadržaja prirode i društva i engleskog jezika u ranoj školskoj dobi', Croatian Journal of Education, 15(3), str. 823-848. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/109277 (Datum pristupa: 27.12.2024.)
Vancouver
Kostović-Vranješ V, Vickov G. Interdisciplinarno poučavanje nastavnih sadržaja prirode i društva i engleskog jezika u ranoj školskoj dobi. Croatian Journal of Education [Internet]. 2013 [pristupljeno 27.12.2024.];15(3):823-848. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/109277
IEEE
V. Kostović-Vranješ i G. Vickov, "Interdisciplinarno poučavanje nastavnih sadržaja prirode i društva i engleskog jezika u ranoj školskoj dobi", Croatian Journal of Education, vol.15, br. 3, str. 823-848, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/109277. [Citirano: 27.12.2024.]
Sažetak
Interdisciplinarno poučavanje zauzima značajno mjesto na svim razinama odgoja i obrazovanja, a posebno u ranom djetinjstvu. Osim što osigurava temelj zajedničkom učenju i otkrivanju, interdisciplinarno poučavanje omogućuje povezivanje rascjepkanih znanja, otvara prostor za njihovo dodatno uvježbavanje i utvrđivanje, potiče svjesnost o važnosti interdisciplinarnog spoznavanja i priprema pojedinca za cjeloživotno učenje. U ovom se radu istražuju mogućnosti umrežavanja nastavnih sadržaja prirode i društva i engleskog jezika od 1. do 4. razreda osnovne škole, u okviru hrvatskog obrazovnog konteksta, ukazuje na važnost, potrebu i prednosti interdisciplinarnog umrežavanja već od početka školovanja te ilustrira mogućnosti i načine vertikalnog i horizontalnog interdisciplinarnog povezivanja sadržaja tih dvaju nastavnih predmeta.
Ključne riječi
korelacija; modeli povezivanja; nastavne teme; primarno obrazovanje
Hrčak ID:
109277
URI
https://hrcak.srce.hr/109277
Datum izdavanja:
24.9.2013.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 2.521
*