Pregledni rad
Dramsko-kazališni pristup učenju hrvatskoga kao stranoga jezika
Ana Kodrić
; Institut za zapadnu i južnu slavistiku, Sveučilište u Varšavi
Sažetak
Cilj je rada predstaviti dramsko-kazališni pristup kao inovativan i
učinkovit način učenja hrvatskoga kao stranoga jezika. Prvim se dijelom rada nastoji pružiti uvid u dramsko-kazališne oblike poučavanja stranoga jezika od pojave komunikacijskih pristupa sedamdesetih godina dvadesetoga stoljeća do danas. Također se žele istaknuti različite prednosti takvoga pristupa poučavanju poput kreativnosti i motivacije, sociokulturalnoga konteksta i kontekstualizacije stranoga jezika. U drugom je dijelu ukratko opisana jedna od radionica koja je dijelom većega istraživanja o primjeni dramsko-kazališnih pristupa
u učenju hrvatskoga jezika kao stranoga jezika započetoga 2005. godine, čime se nastojalo pokazati kako takva vrsta rada može biti organizirana u specifičnim razrednim okolnostima i kakve rezultate može postići.
Ključne riječi
drama; kazalište; dramsko-kazališni pristup; učenje; poučavanje; hrvatski jezik
Hrčak ID:
110114
URI
Datum izdavanja:
21.11.2011.
Posjeta: 1.595 *