Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Primjena lutke u nastavi hrvatskoga jezika u mlađim razredima osnovne škole

Željka Pavlinović
Jadranka Nemeth-Jajić ; Filozofski fakultet Split


Puni tekst: hrvatski pdf 125 Kb

str. 82-93

preuzimanja: 1.876

citiraj


Sažetak

Cilj pilot istraživanja predstavljenoga u ovome radu bio je ispitati koliko
često učitelji primjenjuju lutku u nastavi hrvatskoga jezika i u kojim predmetnim područjima te kakvi su njihovi stavovi prema uključivanju lutke u redovitu nastavu toga predmeta. U istraživanju je sudjelovalo četrdeset pet učitelja razredne nastave, a primijenjen je upitnik izrađen za potrebe tog ispitivanja. Dobiveni rezultati potvrdili su početnu pretpostavku, a to je da se učitelji unatoč općenito pozitivnom stavu prema lutki nedovoljno koriste njome u redovitoj nastavi hrvatskoga jezika. Nadalje, pokazalo se da ih u učestalijoj primjeni lutke najviše sprječava to što nisu dovoljno upoznati s metodikom rada s lutkom
ni s mogućnostima koje lutka pruža u nastavi hrvatskoga jezika.

Ključne riječi

lutka; nastava hrvatskoga jezika; ograničenja u primjeni lutke

Hrčak ID:

110116

URI

https://hrcak.srce.hr/110116

Datum izdavanja:

21.11.2011.

Posjeta: 2.963 *