Stručni rad
Učenje na daljinu primijenjeno u nastavi osnovne škole
Snežana Kalamković
; Biochemistry and Environmental Protection, Department of Chemistry, Faculty of Sciences, University of Novi Sad
Tibor Halaši
; Biochemistry and Environmental Protection, Department of Chemistry, Faculty of Sciences, University of Novi Sad
Martin Kalamković
; Primary and Secondary Education Boarding School “Milan Petrović”
Sažetak
Sadašnje je vrijeme vrijeme naglog razvoja tehnike i tehnologije. Djeca su sklonija bržem i boljem prihvaćaju takvog razvoja. Nastava se mora prilagoditi suvremenim trendovima i biti prilagođena korisniku. Tijekom školske godine postoje periodi većeg broja izostanaka, npr. uslijed epidemija gripe. Analizom situacije u vezi s pohađanjem nastave, na razini osnovnog i srednjeg obrazovanja učenika s posebnim potrebama u ŠOSO „Milan Petrović" i OŠ „Prva vojvođanska brigada" u Novom Sadu, tim stručnjaka raznih obrazovnih profila predložio je uvođenje učenja na daljinu uporabom tehnike elektroničkog učenja (E-learning). Postupku je prethodilo anketiranje učenika i roditelja. Na temelju prikupljenih podataka odabran je obrazovni softver Moodle, zbog pristupačnosti i jednostavnosti za uporabu. U suradnji s Istraživačkom stanicom „Petnica", Telenorom i Gradom Novim Sadom nastao je internetski portal „Milanče", na kome su zanimljive i stimulativne lekcije i nastavni materijal namijenjeni učenicima. Analizom postignuća učenika utvrđeno je da se uspjeh učenika poboljšao, ali i da nisu svi nastavni sadržaji podjednako podobni za prebacivanje u elektronički oblik.
Ključne riječi
korisnici; Moodle; posebne potrebe
Hrčak ID:
111354
URI
Datum izdavanja:
30.10.2013.
Posjeta: 4.075 *