Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Stajalište o školskom vjeronauku. Poziv na kooperativni konfesionalni školski vjeronauk

Arbeitsgemeinschaft Evangelischer Erzieher in Deutschland e.V. AEED ; Radna skupina evanđeličkih učitelja i vjeroučitelja u Njemačkoj, Comenius Institut, Münster, Deutschland


Puni tekst: hrvatski pdf 554 Kb

str. 170-172

preuzimanja: 354

citiraj


Sažetak

Novonastala situacija u školi stavlja školski vjeronauk pred nove izazove. Nastavni se planovi liberaliziraju, neke škole dobivaju sve više autonomije, a u Njemačkoj je skraćeno i trajanje gimnazijskog obrazovanja. Stoga su "slabiji predmeti", kao što su glazbeni i sportski odgoj, ali i vjeronauk i etika, stavljeni u drugi plan. Međutim, nestanak mnogih tradicija u društvu i složenost suvremenoga svijeta pozivaju na usmjeravanje i postavljaju pitanja o smislu života. Školski vjeronauk može i mora pomoći učenicima u pronalaženju samih sebe i u tumačenju svijeta postavljajući tako čvrste temelje sposobnosti osobnog snalaženja u životu. Vjeronauk mora imati stalno mjesto u svim godištima školovanja i ne smije se zanemarivati zbog praktičnih školskih razloga.

Ključne riječi

školski vjeronauk; smisao života; složenost suvremenog svijeta; pronalaženje samoga sebe

Hrčak ID:

112074

URI

https://hrcak.srce.hr/112074

Datum izdavanja:

24.6.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski njemački

Posjeta: 1.423 *