Prethodno priopćenje
Stajalište o školskom vjeronauku. Poziv na kooperativni konfesionalni školski vjeronauk
Arbeitsgemeinschaft Evangelischer Erzieher in Deutschland e.V. AEED
; Radna skupina evanđeličkih učitelja i vjeroučitelja u Njemačkoj, Comenius Institut, Münster, Deutschland
Sažetak
Novonastala situacija u školi stavlja školski vjeronauk pred nove izazove. Nastavni se planovi liberaliziraju, neke škole dobivaju sve više autonomije, a u Njemačkoj je skraćeno i trajanje gimnazijskog obrazovanja. Stoga su "slabiji predmeti", kao što su glazbeni i sportski odgoj, ali i vjeronauk i etika, stavljeni u drugi plan. Međutim, nestanak mnogih tradicija u društvu i složenost suvremenoga svijeta pozivaju na usmjeravanje i postavljaju pitanja o smislu života. Školski vjeronauk može i mora pomoći učenicima u pronalaženju samih sebe i u tumačenju svijeta postavljajući tako čvrste temelje sposobnosti osobnog snalaženja u životu. Vjeronauk mora imati stalno mjesto u svim godištima školovanja i ne smije se zanemarivati zbog praktičnih školskih razloga.
Ključne riječi
školski vjeronauk; smisao života; složenost suvremenog svijeta; pronalaženje samoga sebe
Hrčak ID:
112074
URI
Datum izdavanja:
24.6.2012.
Posjeta: 1.423 *