Stručni rad
Ocjenjivanje učeničkog napretka
Željka Marović
; Sveti Martin pod Okićem, Hrvatska
Sažetak
Članak se bavi ocjenjivanjem učeničkog napretka. Nakon nekoliko temeljnih dokimoloških tvrdnji, raspravlja se o svrsi ocjenjivanja. Autorica razmatra neke moguće vrste ocjenjivanja, te podsjeća da svaki nastavnik može imati svoj specifični način ocjenjivanja učenika. Ona opisuje i proces davanja ocjena učenicima, evidentiranje pojedinih ocjena i proces donošenja zaključne ocjene. U završnom dijelu govori i o promjenama koje se očituju pri prijelazu iz tradicionalnog u suvremeno ocjenjivanje.
Ključne riječi
dokimologija; ocjenjivanje; vrste ocjenjivanja; tipovi ocjenjivanja; zadaće; testovi; vrednovanje; problemi u ocjenjivanju; faktori veličine; mjerni instrument; tehnika ispitivanja i ocjenjivanja; ocjenjivanje u praksi; umijeće ocjenjivanja; opasnosti u ocjenjivanju; čimbenici obrazovanja; ocjene; evidencija; izvješća; ljestvica ocjena; promjene u ocjenjivanju
Hrčak ID:
113852
URI
Datum izdavanja:
18.3.2004.
Posjeta: 5.599 *