Skip to the main content

Preliminary communication

UTJECAJ PERCIPIRANE KVALITETE NA NAMJERE PONAŠANJA TURISTA

Miloš Bigović ; University of Montenegro, Faculty of Economics


Full text: croatian pdf 276 Kb

page 209-226

downloads: 737

cite

Full text: english pdf 276 Kb

page 209-226

downloads: 430

cite


Abstract

Cilj ovog istraživanja provedenog u Crnoj Gori je istraživanjem odnosa između percipirane kvalitete destinacije i intencija ponašanja turista pružiti osnovu za kreiranje dva univerzalna popisa indikatora – “osam A” i “četiri R”. Empirijsko vrednovanje formativnog modela potvrdilo je valjanost predloženih okvira. Grupa od osam atributa destinacije u znatnoj mjeri utječe na percipiranje kvalitete ponude destinacije što je u pozitivnoj relaciji s intencijama ponašanja turista: ponovni dolazak u destinaciju; preporučivanje destinacije; prepričavanje doživljaja iz destinacije; prisjećanje doživljaja iz destinacije. Ova saznanja omogućuju bolje razumijevanje načina na koje je na razini turističke destinacije moguće mjeriti percipiranu kvalitetu i namjere ponašanja.

Keywords

percipirana kvaliteta; namjere ponašanja; turistička destinacija; formativni indikatori; Crna Gora

Hrčak ID:

114424

URI

https://hrcak.srce.hr/114424

Publication date:

1.12.2012.

Article data in other languages: english

Visits: 2.519 *