Prethodno priopćenje
Uloga interneta u istraživačkom radu nastavnika refleksivnog praktičara
Jelena Maksimović
orcid.org/0000-0001-8356-0211
; Filozofski fakultet, Odjel za pedagogiju, Univerzitet u Nišu
Sažetak
Suvremeno društvo dovelo je do mijenjanja odnosa prema nastavniku, koji od propagatora nastavnog procesa postaje pokretač kritičkog mijenjanja preuzimajući ulogu kritičkog refleksivnog praktičara. Za refleksivnog praktičara važna je refleksija u akciji koju možemo definirati kao spremnost za inovacije i djelovanja na novi način. Predmet istraživanja refleksivnog praktičara može biti raznolik, ali su istraživanja nastavnika refleksivnih praktičara vezana uvijek za njihovu vlastitu praksu. Istraživanja nastaju kao odgovor na konkretna pitanja, probleme i dileme odgojno-obrazovne prakse i predstavljaju pokušaje neposrednog rješavanja tih problema, odnosno mijenjanja i usavršavanja te prakse. Od nastavnika refleksivnog praktičara očekuje se stalno povećanje medijske i informatičke pismenosti za koje se smatra da adekvatno upotrijebljene doprinose podizanju kvalitete istraživanja. U radu se diskutira o ulozi interneta u istraživačkom radu nastavnika refleksivnog praktičara, kao i o prednostima i nedostacima interneta.
Ključne riječi
istraživanja; nastavnik; refleksivni praktičar; internet; medijska pismenost; informatička pismenost
Hrčak ID:
114788
URI
Datum izdavanja:
2.9.2013.
Posjeta: 2.041 *