Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Uloga interneta u istraživačkom radu nastavnika refleksivnog praktičara

Jelena Maksimović orcid id orcid.org/0000-0001-8356-0211 ; Filozofski fakultet, Odjel za pedagogiju, Univerzitet u Nišu


Puni tekst: hrvatski pdf 435 Kb

str. 372-383

preuzimanja: 842

citiraj


Sažetak

Suvremeno društvo dovelo je do mijenjanja odnosa prema nastavniku, koji od propagatora nastavnog procesa postaje pokretač kritičkog mijenjanja preuzimajući ulogu kritičkog refleksivnog praktičara. Za refleksivnog praktičara važna je refleksija u akciji koju možemo definirati kao spremnost za inovacije i djelovanja na novi način. Predmet istraživanja refleksivnog praktičara može biti raznolik, ali su istraživanja nastavnika refleksivnih praktičara vezana uvijek za njihovu vlastitu praksu. Istraživanja nastaju kao odgovor na konkretna pitanja, probleme i dileme odgojno-obrazovne prakse i predstavljaju pokušaje neposrednog rješavanja tih problema, odnosno mijenjanja i usavršavanja te prakse. Od nastavnika refleksivnog praktičara očekuje se stalno povećanje medijske i informatičke pismenosti za koje se smatra da adekvatno upotrijebljene doprinose podizanju kvalitete istraživanja. U radu se diskutira o ulozi interneta u istraživačkom radu nastavnika refleksivnog praktičara, kao i o prednostima i nedostacima interneta.

Ključne riječi

istraživanja; nastavnik; refleksivni praktičar; internet; medijska pismenost; informatička pismenost

Hrčak ID:

114788

URI

https://hrcak.srce.hr/114788

Datum izdavanja:

2.9.2013.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.011 *