Stručni rad
Promjene u poučavanju povijesti u Poljskoj
Magdalena Najbar
; Agičić
Puni tekst: hrvatski pdf 152 Kb
str. 233-237
preuzimanja: 583
citiraj
APA 6th Edition
Najbar, M. (2012). Promjene u poučavanju povijesti u Poljskoj. Povijest u nastavi, X. (20 (2)), 233-237. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/117195
MLA 8th Edition
Najbar, Magdalena. "Promjene u poučavanju povijesti u Poljskoj." Povijest u nastavi, vol. X., br. 20 (2), 2012, str. 233-237. https://hrcak.srce.hr/index.php/117195. Citirano 19.10.2024.
Chicago 17th Edition
Najbar, Magdalena. "Promjene u poučavanju povijesti u Poljskoj." Povijest u nastavi X., br. 20 (2) (2012): 233-237. https://hrcak.srce.hr/index.php/117195
Harvard
Najbar, M. (2012). 'Promjene u poučavanju povijesti u Poljskoj', Povijest u nastavi, X.(20 (2)), str. 233-237. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/117195 (Datum pristupa: 19.10.2024.)
Vancouver
Najbar M. Promjene u poučavanju povijesti u Poljskoj. Povijest u nastavi [Internet]. 2012 [pristupljeno 19.10.2024.];X.(20 (2)):233-237. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/117195
IEEE
M. Najbar, "Promjene u poučavanju povijesti u Poljskoj", Povijest u nastavi, vol.X., br. 20 (2), str. 233-237, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/117195. [Citirano: 19.10.2024.]
Sažetak
U tekstu se ukratko prikazuje reforma školstva provedena u Republici Poljskoj od 1999. godine s posebnim naglaskom na mjesto nastave povijesti u novom sustavu. Posebno se govori o najnovijim promjenama okvirnog kurikuluma, kojima su u nastavi
povijesti uvedene značajne promjene, a koji je izazvao i određena, uglavnom ideološki motivirana, protivljenja. Novim se kurikulumom uvodi izbornost u zadnje dvije godine prije državne mature, to jest u 11. i 12. godini školovanja (to se odnosi i na nastavu drugih predmeta), pa će na taj način neki učenici imati donekle reduciranu nastavu povijesti povezanu s građanskim odgojem, dok bi oni koji se odlučuju za polaganje mature iz povijesti trebali imati značajno povećanu satnicu toga predmeta i produbljeni pristup gradivu. Autorica ističe važnost upoznavanja iskustava drugih zemalja za planiranje i provođenje promjena u školskom sustavu u Republici Hrvatskoj.
Ključne riječi
školski sustav u Poljskoj; reforma školstva; nastava povijesti
Hrčak ID:
117195
URI
https://hrcak.srce.hr/117195
Datum izdavanja:
12.3.2014.
Posjeta: 1.192
*