Pregledni rad
Interkulturalni pedagoški odgovor na kompleksno društvo
Agostino Portera
; Odsjek za obrazovne znanosti, Centar za interkulturalni studij Sveučilište u Veroni, Italija
Puni tekst: hrvatski pdf 106 Kb
str. 33-33
preuzimanja: 491
citiraj
APA 6th Edition
Portera, A. (2011). Interkulturalni pedagoški odgovor na kompleksno društvo. Pedagogijska istraživanja, 8 (1), 33-33. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/118075
MLA 8th Edition
Portera, Agostino. "Interkulturalni pedagoški odgovor na kompleksno društvo." Pedagogijska istraživanja, vol. 8, br. 1, 2011, str. 33-33. https://hrcak.srce.hr/index.php/118075. Citirano 11.12.2024.
Chicago 17th Edition
Portera, Agostino. "Interkulturalni pedagoški odgovor na kompleksno društvo." Pedagogijska istraživanja 8, br. 1 (2011): 33-33. https://hrcak.srce.hr/index.php/118075
Harvard
Portera, A. (2011). 'Interkulturalni pedagoški odgovor na kompleksno društvo', Pedagogijska istraživanja, 8(1), str. 33-33. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/118075 (Datum pristupa: 11.12.2024.)
Vancouver
Portera A. Interkulturalni pedagoški odgovor na kompleksno društvo. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2011 [pristupljeno 11.12.2024.];8(1):33-33. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/118075
IEEE
A. Portera, "Interkulturalni pedagoški odgovor na kompleksno društvo", Pedagogijska istraživanja, vol.8, br. 1, str. 33-33, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/118075. [Citirano: 11.12.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 108 Kb
str. 34-34
preuzimanja: 323
citiraj
APA 6th Edition
Portera, A. (2011). Interkulturalni pedagoški odgovor na kompleksno društvo. Pedagogijska istraživanja, 8 (1), 33-33. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/118075
MLA 8th Edition
Portera, Agostino. "Interkulturalni pedagoški odgovor na kompleksno društvo." Pedagogijska istraživanja, vol. 8, br. 1, 2011, str. 33-33. https://hrcak.srce.hr/index.php/118075. Citirano 11.12.2024.
Chicago 17th Edition
Portera, Agostino. "Interkulturalni pedagoški odgovor na kompleksno društvo." Pedagogijska istraživanja 8, br. 1 (2011): 33-33. https://hrcak.srce.hr/index.php/118075
Harvard
Portera, A. (2011). 'Interkulturalni pedagoški odgovor na kompleksno društvo', Pedagogijska istraživanja, 8(1), str. 33-33. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/118075 (Datum pristupa: 11.12.2024.)
Vancouver
Portera A. Interkulturalni pedagoški odgovor na kompleksno društvo. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2011 [pristupljeno 11.12.2024.];8(1):33-33. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/118075
IEEE
A. Portera, "Interkulturalni pedagoški odgovor na kompleksno društvo", Pedagogijska istraživanja, vol.8, br. 1, str. 33-33, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/118075. [Citirano: 11.12.2024.]
Puni tekst: njemački pdf 108 Kb
str. 35-35
preuzimanja: 290
citiraj
APA 6th Edition
Portera, A. (2011). Interkulturalni pedagoški odgovor na kompleksno društvo. Pedagogijska istraživanja, 8 (1), 33-33. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/118075
MLA 8th Edition
Portera, Agostino. "Interkulturalni pedagoški odgovor na kompleksno društvo." Pedagogijska istraživanja, vol. 8, br. 1, 2011, str. 33-33. https://hrcak.srce.hr/index.php/118075. Citirano 11.12.2024.
Chicago 17th Edition
Portera, Agostino. "Interkulturalni pedagoški odgovor na kompleksno društvo." Pedagogijska istraživanja 8, br. 1 (2011): 33-33. https://hrcak.srce.hr/index.php/118075
Harvard
Portera, A. (2011). 'Interkulturalni pedagoški odgovor na kompleksno društvo', Pedagogijska istraživanja, 8(1), str. 33-33. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/118075 (Datum pristupa: 11.12.2024.)
Vancouver
Portera A. Interkulturalni pedagoški odgovor na kompleksno društvo. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2011 [pristupljeno 11.12.2024.];8(1):33-33. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/118075
IEEE
A. Portera, "Interkulturalni pedagoški odgovor na kompleksno društvo", Pedagogijska istraživanja, vol.8, br. 1, str. 33-33, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/118075. [Citirano: 11.12.2024.]
Puni tekst: talijanski pdf 248 Kb
str. 19-32
preuzimanja: 4.344
citiraj
APA 6th Edition
Portera, A. (2011). Interkulturalni pedagoški odgovor na kompleksno društvo. Pedagogijska istraživanja, 8 (1), 33-33. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/118075
MLA 8th Edition
Portera, Agostino. "Interkulturalni pedagoški odgovor na kompleksno društvo." Pedagogijska istraživanja, vol. 8, br. 1, 2011, str. 33-33. https://hrcak.srce.hr/index.php/118075. Citirano 11.12.2024.
Chicago 17th Edition
Portera, Agostino. "Interkulturalni pedagoški odgovor na kompleksno društvo." Pedagogijska istraživanja 8, br. 1 (2011): 33-33. https://hrcak.srce.hr/index.php/118075
Harvard
Portera, A. (2011). 'Interkulturalni pedagoški odgovor na kompleksno društvo', Pedagogijska istraživanja, 8(1), str. 33-33. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/118075 (Datum pristupa: 11.12.2024.)
Vancouver
Portera A. Interkulturalni pedagoški odgovor na kompleksno društvo. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2011 [pristupljeno 11.12.2024.];8(1):33-33. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/118075
IEEE
A. Portera, "Interkulturalni pedagoški odgovor na kompleksno društvo", Pedagogijska istraživanja, vol.8, br. 1, str. 33-33, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/118075. [Citirano: 11.12.2024.]
Sažetak
Za razliku od općeg mišljenja, pojava globalizacije i pluralnih društava nije samo utjecala na duboke i dramatične promjene u gospodarsko-radnom području, već se posebno odrazila na čovjeka u čitavoj njegovoj kompleksnosti: u odnosu na suživot, način spoznaje i razumijevanja znanja i kulture, odnosa, komunikacije i identiteta. Slijedom sve češćih migracija i stvaranja multietničkih i multikulturalnih društava, svjedoci smo i sve učestalijih sukoba i krize vrijednosti, koji, čini se, dotiču svakog pojedinca, neovisno o zemlji u kojoj živi. Ova kriza, posebno se odražava na odgojnom području (sve više zamijenjena pojmovima spontanosti i “carpe diem”) i pedagogije (čemu služi znanost o odgoju ako su, kako se čini, odgoj i planiranje izgubili smisao i vrijednost?) Temeljna postavka ovoga rada polazi od toga, da ukoliko želimo prepoznati i bolje upravljati promjenama i izazovima globalizacije i multikulturalnim društvima, kako bismo dostigli postavljeni cilj i svrhu, od osobite je važnosti započeti od odgoja i pedagogije. Umjetnost odgoja nije urođena, već se usvaja samo tijekom dugog osposobljavanja, a pedagogija je jedina teorijska disciplina koja svoje određenje temelji na odgojivosti pojedinca, utvrdivši cilj, metode, sredstva, načine interakcije, okolinu.
Ključne riječi
globalizacija; migracija; identitet; interkulturalni odgoj; interkulturalna pedagogija; upravljanje sukobima
Hrčak ID:
118075
URI
https://hrcak.srce.hr/118075
Datum izdavanja:
23.5.2011.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
njemački
talijanski
Posjeta: 7.534
*