Skip to the main content

Review article

Međunarodna i interkulturalna suradnja u obrazovanju

Siegfried Gehrmann ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu


Full text: croatian pdf 870 Kb

page 81-86

downloads: 413

cite

Full text: english pdf 492 Kb

page 87-87

downloads: 254

cite

Full text: german pdf 492 Kb

page 88-88

downloads: 209

cite


Abstract

Na primjeru osnivanja njemačko-hrvatskog znanstveno-nastavnog centra (Centar za europsko obrazovanje) u Zagrebu paradigmatski se skiciraju preduvjeti za interkulturalnu suradnju u području obrazovanja u Europi. Pokazuje se kako se pojam obrazovanja u kontekstu globalizacije i europske integracije u rastućoj mjeri transnacionalizira i kako se obrazovanje sve više smješta u strukture konkurencije. Na toj se pozadini visoka učilišta nalaze pred nužnošću organiziranja u međunarodne mreže suradnje, kako bi izjednačila svoje slabosti i povezala svoje prednosti. Time u središte strategije internacionalizacije visokih učilišta dolazi pitanje jezika, tj. pitanje treba li se internacionalizacija odvijati isključivo putem engleskog jezika ili putem koncepta višejezičnosti.

Keywords

interkulturalna suradnja; visoka učilišta; strategije internacionalizacije

Hrčak ID:

118270

URI

https://hrcak.srce.hr/118270

Publication date:

23.5.2008.

Article data in other languages: english german

Visits: 2.166 *