Review article
Znanje vrijedno znanja – znanje vrijedno poučavanja
Dijana Vican
; Sveučilište u Zadru Odjel za pedagogiju
Full text: croatian pdf 793 Kb
page 231-237
downloads: 2.132
cite
APA 6th Edition
Vican, D. (2007). Znanje vrijedno znanja – znanje vrijedno poučavanja. Pedagogijska istraživanja, 4 (2), 231-237. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/index.php/118293
MLA 8th Edition
Vican, Dijana. "Znanje vrijedno znanja – znanje vrijedno poučavanja." Pedagogijska istraživanja, vol. 4, no. 2, 2007, pp. 231-237. https://hrcak.srce.hr/index.php/118293. Accessed 19 Oct. 2024.
Chicago 17th Edition
Vican, Dijana. "Znanje vrijedno znanja – znanje vrijedno poučavanja." Pedagogijska istraživanja 4, no. 2 (2007): 231-237. https://hrcak.srce.hr/index.php/118293
Harvard
Vican, D. (2007). 'Znanje vrijedno znanja – znanje vrijedno poučavanja', Pedagogijska istraživanja, 4(2), pp. 231-237. Available at: https://hrcak.srce.hr/index.php/118293 (Accessed 19 October 2024)
Vancouver
Vican D. Znanje vrijedno znanja – znanje vrijedno poučavanja. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2007 [cited 2024 October 19];4(2):231-237. Available from: https://hrcak.srce.hr/index.php/118293
IEEE
D. Vican, "Znanje vrijedno znanja – znanje vrijedno poučavanja", Pedagogijska istraživanja, vol.4, no. 2, pp. 231-237, 2007. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/index.php/118293. [Accessed: 19 October 2024]
Full text: english pdf 469 Kb
page 238-238
downloads: 340
cite
APA 6th Edition
Vican, D. (2007). Znanje vrijedno znanja – znanje vrijedno poučavanja. Pedagogijska istraživanja, 4 (2), 231-237. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/index.php/118293
MLA 8th Edition
Vican, Dijana. "Znanje vrijedno znanja – znanje vrijedno poučavanja." Pedagogijska istraživanja, vol. 4, no. 2, 2007, pp. 231-237. https://hrcak.srce.hr/index.php/118293. Accessed 19 Oct. 2024.
Chicago 17th Edition
Vican, Dijana. "Znanje vrijedno znanja – znanje vrijedno poučavanja." Pedagogijska istraživanja 4, no. 2 (2007): 231-237. https://hrcak.srce.hr/index.php/118293
Harvard
Vican, D. (2007). 'Znanje vrijedno znanja – znanje vrijedno poučavanja', Pedagogijska istraživanja, 4(2), pp. 231-237. Available at: https://hrcak.srce.hr/index.php/118293 (Accessed 19 October 2024)
Vancouver
Vican D. Znanje vrijedno znanja – znanje vrijedno poučavanja. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2007 [cited 2024 October 19];4(2):231-237. Available from: https://hrcak.srce.hr/index.php/118293
IEEE
D. Vican, "Znanje vrijedno znanja – znanje vrijedno poučavanja", Pedagogijska istraživanja, vol.4, no. 2, pp. 231-237, 2007. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/index.php/118293. [Accessed: 19 October 2024]
Full text: german pdf 469 Kb
page 239-239
downloads: 301
cite
APA 6th Edition
Vican, D. (2007). Znanje vrijedno znanja – znanje vrijedno poučavanja. Pedagogijska istraživanja, 4 (2), 231-237. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/index.php/118293
MLA 8th Edition
Vican, Dijana. "Znanje vrijedno znanja – znanje vrijedno poučavanja." Pedagogijska istraživanja, vol. 4, no. 2, 2007, pp. 231-237. https://hrcak.srce.hr/index.php/118293. Accessed 19 Oct. 2024.
Chicago 17th Edition
Vican, Dijana. "Znanje vrijedno znanja – znanje vrijedno poučavanja." Pedagogijska istraživanja 4, no. 2 (2007): 231-237. https://hrcak.srce.hr/index.php/118293
Harvard
Vican, D. (2007). 'Znanje vrijedno znanja – znanje vrijedno poučavanja', Pedagogijska istraživanja, 4(2), pp. 231-237. Available at: https://hrcak.srce.hr/index.php/118293 (Accessed 19 October 2024)
Vancouver
Vican D. Znanje vrijedno znanja – znanje vrijedno poučavanja. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2007 [cited 2024 October 19];4(2):231-237. Available from: https://hrcak.srce.hr/index.php/118293
IEEE
D. Vican, "Znanje vrijedno znanja – znanje vrijedno poučavanja", Pedagogijska istraživanja, vol.4, no. 2, pp. 231-237, 2007. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/index.php/118293. [Accessed: 19 October 2024]
Abstract
Povijest znanja u uvodnom dijelu ilustrira povećavanje znanja kao sveukupnog ljudskog iskustva koje u obrazovni sustav ulazi u oblicima znanja strukturiranoga prema znanostima i znanstvenim disciplinama. U tradicionalnom obrazovanju znanja vrijedna znanja su propozicionalna i proceduralna znanja. Njihova struktura u formalnom obrazovanju je substantivna i sintaktička. Pristupi strukturama znanja usmjereni su na prošlost, sadašnjost i budućnost. Na ovim premisama autorica raspravlja o znanju vrijednom znanja u suvremenim obrazovnim promjenama: u organizaciji i reorganizaciji propozicionalnih i proceduralnih znanja, značenju tacitnog znanja, značenju, ciljevima obrazovanja i pristupa prema učeniku, učenju i poučavanju. Zaključak se odnosi na znanstveni i praktični prostor pedagogije i pedagoga.
Keywords
znanje; propozicionalno znanje; proceduralno znanje; tacitno znanje; organizacija i struktura znanja; obrazovanje
Hrčak ID:
118293
URI
https://hrcak.srce.hr/118293
Publication date:
21.12.2007.
Article data in other languages:
english
german
Visits: 5.019
*