Stručni rad
Obrazovni programi za poljoprivrednike i zahtjevi društva
Vladimir Mirković
Sažetak
Polazeći od pretpostavke da je obrazovanje poljoprivrednika
temelj napretka poljoprivrede, autor .ističe
da nova edukacija postavlja komunikološke procese
i medije komunikacija u prvi plan. Za djelovanje
masovnih medija bitno je da se odrede u konkretnom
prostoru, te da optimalnim rješenjima sadržaja
i programskih oblika kontinuirano djeluju.
Po autoru osnovna metodološka pitanja jesu slijedeća:
izbor ciljne grupe, sadržajni okvir obrazovnog
programa, zahtjev za sistematskim školovanjem,
opseg nastavnog plana i programa radija i
televizije, izbor nastavnih metoda, predavača te
mjesta izvođenja nastave i sredstava nastave.
Iz nekih inozemnih iskustava (Poljske, Indije, Kube,
Kenije, Velike Britanije, Kanade i SAD) v.dljivo je
da razvijene zemlje poklanjaju obrazovanju putem
radija i televizije daleko veću pažnju od naše, a
nerazvijenije zemlje to čine znatno više. Autor se
zalaže da se u nas uvede multimedijski pristup
obrazovanju poljoprivrednika. Tako postavljena nova
edukacija razvila bi stvaralačke snage poljoprivrednika,
omogućila im da se osposobe za samostalno
djelovanje, ali kao članovi zajednice. Nova edukacija
mora spojiti tradicionalna znanja s primjenom
novih, okrenuti se proizvodnji i pridonositi usvajanju
novih saznanja o potrošnji.
Ključne riječi
Hrčak ID:
119443
URI
Datum izdavanja:
18.6.1981.
Posjeta: 1.180 *