Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

KONVERZACIJA U RAZREDU: ODGOJNA STRATEGIJA PITANJA I TIŠINE

Rita Scotti Jurić


Puni tekst: talijanski pdf 127 Kb

str. 71-84

preuzimanja: 16.791

citiraj


Sažetak

Kvaliteta odnosa između nastavnika i učenika, tj. intencionalnost, procesi komunikacije i interakcije, od velike je važnosti za uspjeh procesa učenja. Postavljanje pitanja najrašireniji je način podučavanja u nastavi jezika. Ova se odgojna praksa treba temeljito proučiti da bi se uvidio odnos koji postoji između upitnih replika i onih koji to nisu, i uvidjela učestalost pitanja i njezina pragmatička opravdanost. Istraživanje uzima u obzir načine kojima nastavnik organizira sudjelovanje u razrednim aktivnostima, prvenstveno kroz govor, dijalog i razgovor, što omogućuje uredno i pravilno odvijanje komunikacije. Opisuje se konverzacijska struktura školske interakcije koja se temelji na trodijelnosti pitanja – odgovora – komentara, i to kao jedna od temeljnih preduvjeta komunikacije i prijenosa transfera) značenja, tj. usmjeravanja interakcijskog prometa unutar razreda.

Ključne riječi

pitanja; školska interakcija; konverzacijska struktura; tišina

Hrčak ID:

11542

URI

https://hrcak.srce.hr/11542

Datum izdavanja:

5.12.2006.

Podaci na drugim jezicima: talijanski

Posjeta: 18.637 *