Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Narativni diskurs predškolske djece s posebnim jezičnim teškoćama

Diana Arapović ; Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Odsjek za logopediju
Marinka Grobler ; Svetovalni center za otroke, mladostnike in starše, Ljubljana, Slovenija
Maša Jakubin ; Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Odsjek za logopediju, Laboratorij za psiholingvistiku POLIN


Puni tekst: hrvatski pdf 242 Kb

str. 1-6

preuzimanja: 2.764

citiraj


Sažetak

Posebne jezične teškoće su termin koji se koristi za djecu urednog sluha, bez oštećenja SŽS-a, dobrih neverbalnih sposobnosti i urednoga intelektualnog i emocionalnog razvoja, čiji jezični razvoj ne odgovara njihovoj dobi. Takve teškoće mogu uključivati sve
jezične sastavnice (fonologiju, morfologiju, semantiku, sintaksu i pragmatiku), ili samo jednu od njih. Djeca s posebnim jezičnim teškoćama, tijekom cijelog predškolskog perioda, u najvećem broju slučajeva, nisu sposobna samostalno ispričati priču na zadanu
temu. Poticaj za pripovijedanje djece s posebnim jezičnim teškoćama mora biti visoko strukturiran.

Ključne riječi

posebne jezične teškoće; narativni diskurs

Hrčak ID:

123820

URI

https://hrcak.srce.hr/123820

Datum izdavanja:

1.7.2010.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 5.133 *