Logopedija, Vol. 2 No. 1, 2010.
Izvorni znanstveni članak
Narativni diskurs predškolske djece s posebnim jezičnim teškoćama
Diana Arapović
; Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Odsjek za logopediju
Marinka Grobler
; Svetovalni center za otroke, mladostnike in starše, Ljubljana, Slovenija
Maša Jakubin
; Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Odsjek za logopediju, Laboratorij za psiholingvistiku POLIN
Sažetak
Posebne jezične teškoće su termin koji se koristi za djecu urednog sluha, bez oštećenja SŽS-a, dobrih neverbalnih sposobnosti i urednoga intelektualnog i emocionalnog razvoja, čiji jezični razvoj ne odgovara njihovoj dobi. Takve teškoće mogu uključivati sve
jezične sastavnice (fonologiju, morfologiju, semantiku, sintaksu i pragmatiku), ili samo jednu od njih. Djeca s posebnim jezičnim teškoćama, tijekom cijelog predškolskog perioda, u najvećem broju slučajeva, nisu sposobna samostalno ispričati priču na zadanu
temu. Poticaj za pripovijedanje djece s posebnim jezičnim teškoćama mora biti visoko strukturiran.
Ključne riječi
posebne jezične teškoće; narativni diskurs
Hrčak ID:
123820
URI
Datum izdavanja:
1.7.2010.
Posjeta: 5.200 *