Stručni rad
Učinci portfolija na sposobnost refleksije i metakognitivno učenje: stavovi studenata
Servet Celik
; Department of Foreign Language Education, Karadeniz Technical University
Puni tekst: hrvatski pdf 328 Kb
str. 723-743
preuzimanja: 609
citiraj
APA 6th Edition
Celik, S. (2014). Učinci portfolija na sposobnost refleksije i metakognitivno učenje: stavovi studenata. Croatian Journal of Education, 16 (3), 723-743. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/128204
MLA 8th Edition
Celik, Servet. "Učinci portfolija na sposobnost refleksije i metakognitivno učenje: stavovi studenata." Croatian Journal of Education, vol. 16, br. 3, 2014, str. 723-743. https://hrcak.srce.hr/index.php/128204. Citirano 27.12.2024.
Chicago 17th Edition
Celik, Servet. "Učinci portfolija na sposobnost refleksije i metakognitivno učenje: stavovi studenata." Croatian Journal of Education 16, br. 3 (2014): 723-743. https://hrcak.srce.hr/index.php/128204
Harvard
Celik, S. (2014). 'Učinci portfolija na sposobnost refleksije i metakognitivno učenje: stavovi studenata', Croatian Journal of Education, 16(3), str. 723-743. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/128204 (Datum pristupa: 27.12.2024.)
Vancouver
Celik S. Učinci portfolija na sposobnost refleksije i metakognitivno učenje: stavovi studenata. Croatian Journal of Education [Internet]. 2014 [pristupljeno 27.12.2024.];16(3):723-743. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/128204
IEEE
S. Celik, "Učinci portfolija na sposobnost refleksije i metakognitivno učenje: stavovi studenata", Croatian Journal of Education, vol.16, br. 3, str. 723-743, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/128204. [Citirano: 27.12.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 328 Kb
str. 723-743
preuzimanja: 356
citiraj
APA 6th Edition
Celik, S. (2014). Učinci portfolija na sposobnost refleksije i metakognitivno učenje: stavovi studenata. Croatian Journal of Education, 16 (3), 723-743. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/128204
MLA 8th Edition
Celik, Servet. "Učinci portfolija na sposobnost refleksije i metakognitivno učenje: stavovi studenata." Croatian Journal of Education, vol. 16, br. 3, 2014, str. 723-743. https://hrcak.srce.hr/index.php/128204. Citirano 27.12.2024.
Chicago 17th Edition
Celik, Servet. "Učinci portfolija na sposobnost refleksije i metakognitivno učenje: stavovi studenata." Croatian Journal of Education 16, br. 3 (2014): 723-743. https://hrcak.srce.hr/index.php/128204
Harvard
Celik, S. (2014). 'Učinci portfolija na sposobnost refleksije i metakognitivno učenje: stavovi studenata', Croatian Journal of Education, 16(3), str. 723-743. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/128204 (Datum pristupa: 27.12.2024.)
Vancouver
Celik S. Učinci portfolija na sposobnost refleksije i metakognitivno učenje: stavovi studenata. Croatian Journal of Education [Internet]. 2014 [pristupljeno 27.12.2024.];16(3):723-743. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/128204
IEEE
S. Celik, "Učinci portfolija na sposobnost refleksije i metakognitivno učenje: stavovi studenata", Croatian Journal of Education, vol.16, br. 3, str. 723-743, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/128204. [Citirano: 27.12.2024.]
Sažetak
Široko je priznata učinkovitost refleksivnog pisanja kada je riječ o poticanju kritičkog mišljenja i stvaranju metakognitivne svjesnosti; unatoč jasnim prednostima alata za refleksiju kao što su portfoliji, krajnji uspjeh tih aktivnosti ipak uvelike ovisi o tome jesu li učenici skloni njihovoj upotrebi ili nisu. U turskom obrazovnom sustavu, u kojemu je konstruktivistički pristup učenju s učenikom u središtu zanimanja još uvijek nova praksa, može biti osobito teško uspješno primijeniti refleksivno pisanje. Stoga je u ovom akcijskom istraživanju autor odlučio istražiti stavove turskih studenata diplomskog studija u sklopu kolegija Metodika nastave engleskog jezika o korištenju portfolija kao alata za refleksiju. Rezultati pokazuju da je, nakon početnog otpora, većina ispitanika otkrila refleksivno pisanje kao učinkovitu strategiju učenja. U svjetlu njihovih gledišta ponuđeni su neki prijedlozi u vezi s primjenom refleksivnog pisanja u kontekstima u kojima studenti možda nisu upoznati s procesom refleksije.
Ključne riječi
akcijsko istraživanje; konstruktivizam; kritičko mišljenje; metakognitivne vještine; portfoliji; refleksivno pisanje
Hrčak ID:
128204
URI
https://hrcak.srce.hr/128204
Datum izdavanja:
29.9.2014.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 2.297
*