Izvorni znanstveni članak
Obrazovanje za poduzetništvo u Europi - izazovi i prilike za europske nastavnike, zakonodavce i institucije
David McMurtry
; The School of Education, University of Aberdeen, Scotland, UK
Puni tekst: hrvatski pdf 358 Kb
str. 195-207
preuzimanja: 877
citiraj
APA 6th Edition
McMurtry, D. (2013). Obrazovanje za poduzetništvo u Europi - izazovi i prilike za europske nastavnike, zakonodavce i institucije. Učenje za poduzetništvo, 3 (1), 195-207. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/130312
MLA 8th Edition
McMurtry, David. "Obrazovanje za poduzetništvo u Europi - izazovi i prilike za europske nastavnike, zakonodavce i institucije." Učenje za poduzetništvo, vol. 3, br. 1, 2013, str. 195-207. https://hrcak.srce.hr/index.php/130312. Citirano 13.05.2024.
Chicago 17th Edition
McMurtry, David. "Obrazovanje za poduzetništvo u Europi - izazovi i prilike za europske nastavnike, zakonodavce i institucije." Učenje za poduzetništvo 3, br. 1 (2013): 195-207. https://hrcak.srce.hr/index.php/130312
Harvard
McMurtry, D. (2013). 'Obrazovanje za poduzetništvo u Europi - izazovi i prilike za europske nastavnike, zakonodavce i institucije', Učenje za poduzetništvo, 3(1), str. 195-207. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/130312 (Datum pristupa: 13.05.2024.)
Vancouver
McMurtry D. Obrazovanje za poduzetništvo u Europi - izazovi i prilike za europske nastavnike, zakonodavce i institucije. Učenje za poduzetništvo [Internet]. 2013 [pristupljeno 13.05.2024.];3(1):195-207. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/130312
IEEE
D. McMurtry, "Obrazovanje za poduzetništvo u Europi - izazovi i prilike za europske nastavnike, zakonodavce i institucije", Učenje za poduzetništvo, vol.3, br. 1, str. 195-207, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/130312. [Citirano: 13.05.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 358 Kb
str. 195-207
preuzimanja: 205
citiraj
APA 6th Edition
McMurtry, D. (2013). Obrazovanje za poduzetništvo u Europi - izazovi i prilike za europske nastavnike, zakonodavce i institucije. Učenje za poduzetništvo, 3 (1), 195-207. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/130312
MLA 8th Edition
McMurtry, David. "Obrazovanje za poduzetništvo u Europi - izazovi i prilike za europske nastavnike, zakonodavce i institucije." Učenje za poduzetništvo, vol. 3, br. 1, 2013, str. 195-207. https://hrcak.srce.hr/index.php/130312. Citirano 13.05.2024.
Chicago 17th Edition
McMurtry, David. "Obrazovanje za poduzetništvo u Europi - izazovi i prilike za europske nastavnike, zakonodavce i institucije." Učenje za poduzetništvo 3, br. 1 (2013): 195-207. https://hrcak.srce.hr/index.php/130312
Harvard
McMurtry, D. (2013). 'Obrazovanje za poduzetništvo u Europi - izazovi i prilike za europske nastavnike, zakonodavce i institucije', Učenje za poduzetništvo, 3(1), str. 195-207. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/130312 (Datum pristupa: 13.05.2024.)
Vancouver
McMurtry D. Obrazovanje za poduzetništvo u Europi - izazovi i prilike za europske nastavnike, zakonodavce i institucije. Učenje za poduzetništvo [Internet]. 2013 [pristupljeno 13.05.2024.];3(1):195-207. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/130312
IEEE
D. McMurtry, "Obrazovanje za poduzetništvo u Europi - izazovi i prilike za europske nastavnike, zakonodavce i institucije", Učenje za poduzetništvo, vol.3, br. 1, str. 195-207, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/130312. [Citirano: 13.05.2024.]
Sažetak
Ovaj se rad oslanja na europske publikacije o obrazovanju za poduzetništvo objavljene u posljednjih 7 godina (2006. – 2013.). Polazište je činjenica da Europska komisija (2006.) navodi „inicijativu i poduzetništvo“ kao dvije od osam ključnih kompetencija za cjeloživotno učenje. Čini se da je uključivanje poduzetništva u kompetencije potaknulo interes za obrazovanjem za poduzetništvo u cijeloj Europi. Ovaj rad istražuje implikacije predloženog dvojnog pristupa (EU, 2012) obrazovanju za poduzetništvo. Dvojni pristup priznaje dvije zasebne sastavnice – osobne kompetencije te poslovno znanje i vještine. Autor smatra da je obrazovanje zapoduzetništvo od iznimne važnosti te da će imati značajniji utjecaj na školstvo i samim tim na društvo nego ranije. U zaključku se tvrdi da nositelji obrazovanja za poduzetništvo imaju nedvojbenu i dosad uglavnom neprepoznatu priliku da utječu na zakone, poučavanje i učenje krozkurikulum i institucije te da na taj način mogu privući pažnju na sebe i poboljšati status vlastite profesije.
Ključne riječi
obrazovanje za poduzetništvo; ključne kompetencije za cjeloživotno učenje; smisao za inicijativu; poslovne vještine; partnerska suradnja
Hrčak ID:
130312
URI
https://hrcak.srce.hr/130312
Datum izdavanja:
1.6.2013.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 1.791
*