Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

BULING U OSNOVNOJ ŠKOLI

Neala Ambrosi-Randić
Ines Piutti


Puni tekst: talijanski pdf 129 Kb

str. 43-55

preuzimanja: 8.609

citiraj


Sažetak

Osnovni cilj ovoga istraživanja bila je kvalitativna analiza bulinga, usmjerena u prvom redu na utvrđivanje učestalosti fenomena u osnovnim školama na području Istre. Anonimnim upitnikom ispitano je 160 učenika, i to 81 muškoga i 79 ženskoga spola, polaznika trećih i četvrtih razreda četiriju osnovnih škola. Dobiveni podaci potvrđuju prisutnost bulinga u našim školama. Primjerice, 4,4% učenika redovito doživljava verbalno ili fizičko nasilje u školi, dok dvije trećine učenika izjavljuju da im se to povremeno dešava. Učenici su fizički napadani, vrijeđani, ocrnjivani ili im se prijetilo. Nasilje se odvija najviše u razredu i školskim hodnicima. Iz odgovora ispitanika moguće je utvrditi da mnogi ne govore o onome što im se dešava s nastavnicima i roditeljima.

Ključne riječi

buling; osnovna škola; učenici

Hrčak ID:

12620

URI

https://hrcak.srce.hr/12620

Datum izdavanja:

1.6.2007.

Podaci na drugim jezicima: talijanski

Posjeta: 12.387 *