Prethodno priopćenje
Minimalizam i/ili raskoš jezika u televizijskim i radijskim reklamama
Jasmina Vrebić
Tomislava Kesegić
Sažetak
Reklamni diskurs specifičan je po svojim uređenim pravilima i jezičnim
elementima koji ovise o njegovoj namjeni i skupini kojoj je reklama upućena.
Za reklamne poruke najbitnije su inovacije na jezičnom i vizualnom planu radi
što većeg privlačenja pozornosti potencijalnih kupaca, a što će se i kako reklamirati,
ovisi o društvenim okolnostima i potrebama. Osim gramatičkih obilježja
i stilskih (retoričkih) figura, u obzir svakako treba uzeti i sociolingvističke
parametre koji oblikuju pojedini slogan. Analiza odabranih reklama pokušat
će razriješiti pitanje postoji li u reklamama minimalizam ili pak raskoš jezika.
Ključne riječi
reklamni diskurs; društvene potrebe; gramatička obilježja; sociolingvistički parametri; stilske figure; minimalizam; raskoš
Hrčak ID:
134919
URI
Datum izdavanja:
29.12.2014.
Posjeta: 2.743 *