Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Minimalizam i/ili raskoš jezika u televizijskim i radijskim reklamama

Jasmina Vrebić
Tomislava Kesegić


Puni tekst: hrvatski pdf 201 Kb

str. 51-62

preuzimanja: 1.811

citiraj


Sažetak

Reklamni diskurs specifičan je po svojim uređenim pravilima i jezičnim
elementima koji ovise o njegovoj namjeni i skupini kojoj je reklama upućena.
Za reklamne poruke najbitnije su inovacije na jezičnom i vizualnom planu radi
što većeg privlačenja pozornosti potencijalnih kupaca, a što će se i kako reklamirati,
ovisi o društvenim okolnostima i potrebama. Osim gramatičkih obilježja
i stilskih (retoričkih) figura, u obzir svakako treba uzeti i sociolingvističke
parametre koji oblikuju pojedini slogan. Analiza odabranih reklama pokušat
će razriješiti pitanje postoji li u reklamama minimalizam ili pak raskoš jezika.

Ključne riječi

reklamni diskurs; društvene potrebe; gramatička obilježja; sociolingvistički parametri; stilske figure; minimalizam; raskoš

Hrčak ID:

134919

URI

https://hrcak.srce.hr/134919

Datum izdavanja:

29.12.2014.

Posjeta: 2.743 *