Skoči na glavni sadržaj
  • Datum izdavanja: 29.12.2014.
  • Objavljen na Hrčku: 17.02.2015.

Sadržaj

Puni tekst

Uvodna riječ (str. 5-6)

Ivana Buljubašić
Uvodnik


Morfološka obilježja jezika suvremenoga tiska: navesci i brojevi (str. 9-38)

Marina Mišković
Izvorni znanstveni članak


Leksička obilježja jezika u novinskim tekstovima i naslovima (str. 39-50)

Ranka Kojčinović
Prethodno priopćenje


Minimalizam i/ili raskoš jezika u televizijskim i radijskim reklamama (str. 51-62)

Jasmina Vrebić, Tomislava Kesegić
Prethodno priopćenje


Stopljenice u internetskim reklamama (str. 63-76)

Slavica Grgić
Pregledni rad


Jezik osječkih novina: Branislav i Glas Slavonije (str. 77-94)

Kristina Krušelj, Ivana Mirošničenko
Pregledni rad


Jezično, parajezično i izvanjezično u reklamama (str. 105-128)

Ana Vukelić
Pregledni rad


Elementi funkcionalnih stilova u suvremenim televizijskim reklamnim porukama (str. 129-149)

Maja Crnković, Maja Markač
Stručni rad


Leksička razina publicističkog stila (str. 151-164)

Mirjana Foro
Stručni rad


Odstupanja od hrvatske jezične norme u reklamnim letcima (str. 165-177)

Marina Miletić
Stručni rad


Posjeta: 53.549 *