Stručni rad
Elementi funkcionalnih stilova u suvremenim televizijskim reklamnim porukama
Maja Crnković
Maja Markač
Sažetak
Predmet je proučavanja ovoga rada reklamni diskurs. Iako su današnje televizijske
reklame postale mjestom simultanih multimedijalnih utjecaja, njihov je
jezični kod i dalje vrijedan proučavanja. One su jezične po svojoj strukturi i
zadovoljenju funkcija teksta te po svojem sudjelovanju u komunikacijskom
procesu, s jasno definiranim odnosom pošiljatelja i primatelja. Budući da autori
reklama pronalaze mnoge načine kako strukturirati reklamni tekst da bi bio
što prihvatljiviji široj populaciji, jezična je domena reklamnoga diskursa postala
poprištem utjecaja različitih funkcionalnih stilova. U radu će se obrađivati
elementi funkcionalnih stilova i njihova funkcija u jeziku reklamnih poruka
kao dijelu reklamnoga diskursa. Bit će istaknute funkcije reklame te jezična
obilježja reklamnoga diskursa. Također, u manjoj će mjeri biti posvećena
pozornost suodnosu jezičnoga koda reklame i parajezičnoga koda te sociolingvističkim
parametrima verbalnih poruka reklamnoga diskursa.
Ključne riječi
reklamni diskurs; multimedijalni utjecaji; komunikacijski proces; funkcionalni stilovi
Hrčak ID:
134924
URI
Datum izdavanja:
29.12.2014.
Posjeta: 3.552 *