Ostalo
Istraživanje o konzumaciji meda za potrebe prodaje u pčelarstvu
Josipa Špoljarić
Puni tekst: hrvatski pdf 446 Kb
preuzimanja: 3.361
citiraj
APA 6th Edition
Špoljarić, J. (2010). Istraživanje o konzumaciji meda za potrebe prodaje u pčelarstvu. EFZG working paper series, (09), 0-0. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/136962
MLA 8th Edition
Špoljarić, Josipa. "Istraživanje o konzumaciji meda za potrebe prodaje u pčelarstvu." EFZG working paper series, vol. , br. 09, 2010, str. 0-0. https://hrcak.srce.hr/index.php/136962. Citirano 27.12.2024.
Chicago 17th Edition
Špoljarić, Josipa. "Istraživanje o konzumaciji meda za potrebe prodaje u pčelarstvu." EFZG working paper series , br. 09 (2010): 0-0. https://hrcak.srce.hr/index.php/136962
Harvard
Špoljarić, J. (2010). 'Istraživanje o konzumaciji meda za potrebe prodaje u pčelarstvu', EFZG working paper series, (09), str. 0-0. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/136962 (Datum pristupa: 27.12.2024.)
Vancouver
Špoljarić J. Istraživanje o konzumaciji meda za potrebe prodaje u pčelarstvu. EFZG working paper series [Internet]. 2010 [pristupljeno 27.12.2024.];(09). Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/136962
IEEE
J. Špoljarić, "Istraživanje o konzumaciji meda za potrebe prodaje u pčelarstvu", EFZG working paper series, vol., br. 09, str. 0-0, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/136962. [Citirano: 27.12.2024.]
Sažetak
Cilj rada je prikazati trenutnu situaciju na tržištu pčelarske proizvodnje i dati pregled upravljanja prodajnim
procesom pčelinjih proizvoda u Hrvatskoj. Provođenjem istraživanja na prigodnom uzorku posjetitelja
sajma Dani meda došlo se do kvantificiranih rezultata o tome kako je med pozicioniran kod posjetitelja,
koliko često posjetitelji konzumiraju med, koje vrste meda poznaju, koje najčešće kupuju te gdje ih kupuju.
Istraživanjem se također došlo do rezultata važnosti pojedinih čimbenika koji utječu na kupovinu meda.
Podaci pokazuju kako med češće konzumiraju ljudi starije dobne skupine, većeg osobnog dohotka koji žive
u gradskim sredinama, te prodajni trend da u Hrvatskoj kao i u zemljama regije potrošači postaju sve
svjesniji koristi koje im pruža hrana s poboljšanim zdravstvenim svojstvima.
Ključne riječi
istraživanje; prodaja; pčelinji proizvodi podataka
Hrčak ID:
136962
URI
https://hrcak.srce.hr/136962
Datum izdavanja:
15.11.2010.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 4.287
*