Prethodno priopćenje
Pripremljenost budućih učitelja primarnog obrazovanja za nastavu Građanskog odgoja i obrazovanja
Anita Grubišić
; First primary school Dugave
Višnja Rajić
; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb
Sažetak
Cilj rada je prikazati rezultate istraživanja o pripremljenosti budućih učitelja za provođenje Građanskog odgoja i obrazovanja u primarnom obrazovanju. U uvodnom dijelu rad donosi pregled razvoja Građanskog odgoja i obrazovanja, različite načine uvođenja sadržaja Građanskog odgoja i razvoj normativnih temelja za uvođenje predmeta Građanski odgoj i obrazovanje. Prikazani su rezultati istraživanja provedenog među studentima druge i pete godine Učiteljskog fakulteta u Zagrebu (N = 137). Podaci dobiveni istraživanjem pokazali su kako studenti slabo procjenjuju razinu poznavanja konteksta uvođenja Građanskog odgoja i obrazovanja, a nešto pozitivnije procjenjuju poznavanje uloge učitelja u planiranju i provođenju Građanskog odgoja i obrazovanja. Iako studenti navode da su slabo upoznati s kontekstom uvođenja Građanskog odgoja, smatraju kako je taj predmet potrebno uvesti u škole. Rezultati utvrđuju potrebu za sustavnim obrazovanjem budućih učitelja iz područja građanskog odgoja i obrazovanja.
Ključne riječi
budući učitelji; građanski odgoj i obrazovanje; kompetencije
Hrčak ID:
137698
URI
Datum izdavanja:
25.2.2015.
Posjeta: 2.397 *