Prethodno priopćenje
Put prema kvaliteti u teoriji i praksi ranog odgoja: identitet profesije odgojitelja
Anka Jurčević-Lozančić
; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb
Puni tekst: engleski pdf 355 Kb
str. 125-135
preuzimanja: 589
citiraj
APA 6th Edition
Jurčević-Lozančić, A. (2015). Put prema kvaliteti u teoriji i praksi ranog odgoja: identitet profesije odgojitelja. Croatian Journal of Education, 17 (Sp.Ed.1), 125-135. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/137696
MLA 8th Edition
Jurčević-Lozančić, Anka. "Put prema kvaliteti u teoriji i praksi ranog odgoja: identitet profesije odgojitelja." Croatian Journal of Education, vol. 17, br. Sp.Ed.1, 2015, str. 125-135. https://hrcak.srce.hr/index.php/137696. Citirano 27.12.2024.
Chicago 17th Edition
Jurčević-Lozančić, Anka. "Put prema kvaliteti u teoriji i praksi ranog odgoja: identitet profesije odgojitelja." Croatian Journal of Education 17, br. Sp.Ed.1 (2015): 125-135. https://hrcak.srce.hr/index.php/137696
Harvard
Jurčević-Lozančić, A. (2015). 'Put prema kvaliteti u teoriji i praksi ranog odgoja: identitet profesije odgojitelja', Croatian Journal of Education, 17(Sp.Ed.1), str. 125-135. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/137696 (Datum pristupa: 27.12.2024.)
Vancouver
Jurčević-Lozančić A. Put prema kvaliteti u teoriji i praksi ranog odgoja: identitet profesije odgojitelja. Croatian Journal of Education [Internet]. 2015 [pristupljeno 27.12.2024.];17(Sp.Ed.1):125-135. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/137696
IEEE
A. Jurčević-Lozančić, "Put prema kvaliteti u teoriji i praksi ranog odgoja: identitet profesije odgojitelja", Croatian Journal of Education, vol.17, br. Sp.Ed.1, str. 125-135, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/137696. [Citirano: 27.12.2024.]
Puni tekst: hrvatski pdf 355 Kb
str. 125-135
preuzimanja: 707
citiraj
APA 6th Edition
Jurčević-Lozančić, A. (2015). Put prema kvaliteti u teoriji i praksi ranog odgoja: identitet profesije odgojitelja. Croatian Journal of Education, 17 (Sp.Ed.1), 125-135. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/137696
MLA 8th Edition
Jurčević-Lozančić, Anka. "Put prema kvaliteti u teoriji i praksi ranog odgoja: identitet profesije odgojitelja." Croatian Journal of Education, vol. 17, br. Sp.Ed.1, 2015, str. 125-135. https://hrcak.srce.hr/index.php/137696. Citirano 27.12.2024.
Chicago 17th Edition
Jurčević-Lozančić, Anka. "Put prema kvaliteti u teoriji i praksi ranog odgoja: identitet profesije odgojitelja." Croatian Journal of Education 17, br. Sp.Ed.1 (2015): 125-135. https://hrcak.srce.hr/index.php/137696
Harvard
Jurčević-Lozančić, A. (2015). 'Put prema kvaliteti u teoriji i praksi ranog odgoja: identitet profesije odgojitelja', Croatian Journal of Education, 17(Sp.Ed.1), str. 125-135. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/137696 (Datum pristupa: 27.12.2024.)
Vancouver
Jurčević-Lozančić A. Put prema kvaliteti u teoriji i praksi ranog odgoja: identitet profesije odgojitelja. Croatian Journal of Education [Internet]. 2015 [pristupljeno 27.12.2024.];17(Sp.Ed.1):125-135. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/137696
IEEE
A. Jurčević-Lozančić, "Put prema kvaliteti u teoriji i praksi ranog odgoja: identitet profesije odgojitelja", Croatian Journal of Education, vol.17, br. Sp.Ed.1, str. 125-135, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/137696. [Citirano: 27.12.2024.]
Sažetak
Odgojiteljska profesija iznimno je složena, zahtijeva visoku profesionalnu svijest, kontinuirano istraživanje odgojno-obrazovne prakse, odgovornost, etičnost, kreativnost, sposobnost stalne refleksivne prosudbe i gotovo je nemoguće zamisliti napredovanje unutar profesije bez cjeloživotnoga učenja i profesionalnoga usavršavanja. Istraživanje čiji rezultati slijede u ovom radu provedeno je s ciljem utvrđivanja stajališta odgojitelja o potrebi i važnosti njihova cjeloživotnog učenja i daljnjeg profesionalnog razvoja u odnosu na postojeće inicijalno obrazovanje odgojitelja, njihovu životnu dob i godine radnog iskustva. U ovom istraživanju sudjelovala su 573 odgojitelja Zagrebačke, Karlovačke, Međimurske, Bjelovarsko-bilogorske i Virovitičko-podravske županije.Rezultati istraživanja pokazuju da je s obzirom na životnu dob, postojeću razinu inicijalnog obrazovanja i godine radnog iskustva odgojitelja od ukupno pet čestica dobivena statistički značajna razlika samo na prvoj čestici (Znanja stečena tijekom mojega studiranja značajno su unaprijedila moju teorijsku stručnost). Iz vrijednosti deskriptivne statistike vidljivo je da postojeće inicijalno obrazovanje relativno zadovoljava njihova teorijska i praktična očekivanja u smislu stjecanja ukupnog znanja.
Ključne riječi
cjeloživotno učenje; kvaliteta teorije i prakse; rani odgoj i obrazovanje; stajališta odgojitelja
Hrčak ID:
137696
URI
https://hrcak.srce.hr/137696
Datum izdavanja:
25.2.2015.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 2.911
*