Pregledni rad
Pokazatelji provedbe inkluzivne prakse u procesu samovrednovanja škole
Jasna Kudek Mirošević
; Dragutin Tadijanović Primary School, Zagreb
Puni tekst: hrvatski pdf 374 Kb
str. 207-218
preuzimanja: 536
citiraj
APA 6th Edition
Kudek Mirošević, J. (2015). Pokazatelji provedbe inkluzivne prakse u procesu samovrednovanja škole. Croatian Journal of Education, 17 (Sp.Ed.1), 207-218. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/137689
MLA 8th Edition
Kudek Mirošević, Jasna. "Pokazatelji provedbe inkluzivne prakse u procesu samovrednovanja škole." Croatian Journal of Education, vol. 17, br. Sp.Ed.1, 2015, str. 207-218. https://hrcak.srce.hr/index.php/137689. Citirano 04.05.2024.
Chicago 17th Edition
Kudek Mirošević, Jasna. "Pokazatelji provedbe inkluzivne prakse u procesu samovrednovanja škole." Croatian Journal of Education 17, br. Sp.Ed.1 (2015): 207-218. https://hrcak.srce.hr/index.php/137689
Harvard
Kudek Mirošević, J. (2015). 'Pokazatelji provedbe inkluzivne prakse u procesu samovrednovanja škole', Croatian Journal of Education, 17(Sp.Ed.1), str. 207-218. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/137689 (Datum pristupa: 04.05.2024.)
Vancouver
Kudek Mirošević J. Pokazatelji provedbe inkluzivne prakse u procesu samovrednovanja škole. Croatian Journal of Education [Internet]. 2015 [pristupljeno 04.05.2024.];17(Sp.Ed.1):207-218. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/137689
IEEE
J. Kudek Mirošević, "Pokazatelji provedbe inkluzivne prakse u procesu samovrednovanja škole", Croatian Journal of Education, vol.17, br. Sp.Ed.1, str. 207-218, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/137689. [Citirano: 04.05.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 374 Kb
str. 207-218
preuzimanja: 476
citiraj
APA 6th Edition
Kudek Mirošević, J. (2015). Pokazatelji provedbe inkluzivne prakse u procesu samovrednovanja škole. Croatian Journal of Education, 17 (Sp.Ed.1), 207-218. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/137689
MLA 8th Edition
Kudek Mirošević, Jasna. "Pokazatelji provedbe inkluzivne prakse u procesu samovrednovanja škole." Croatian Journal of Education, vol. 17, br. Sp.Ed.1, 2015, str. 207-218. https://hrcak.srce.hr/index.php/137689. Citirano 04.05.2024.
Chicago 17th Edition
Kudek Mirošević, Jasna. "Pokazatelji provedbe inkluzivne prakse u procesu samovrednovanja škole." Croatian Journal of Education 17, br. Sp.Ed.1 (2015): 207-218. https://hrcak.srce.hr/index.php/137689
Harvard
Kudek Mirošević, J. (2015). 'Pokazatelji provedbe inkluzivne prakse u procesu samovrednovanja škole', Croatian Journal of Education, 17(Sp.Ed.1), str. 207-218. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/137689 (Datum pristupa: 04.05.2024.)
Vancouver
Kudek Mirošević J. Pokazatelji provedbe inkluzivne prakse u procesu samovrednovanja škole. Croatian Journal of Education [Internet]. 2015 [pristupljeno 04.05.2024.];17(Sp.Ed.1):207-218. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/137689
IEEE
J. Kudek Mirošević, "Pokazatelji provedbe inkluzivne prakse u procesu samovrednovanja škole", Croatian Journal of Education, vol.17, br. Sp.Ed.1, str. 207-218, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/137689. [Citirano: 04.05.2024.]
Sažetak
Samovrednovanje kao proces unapređivanja kvalitete rada škole temelji se na pronalaženju jakih strana i utvrđivanju mogućih nedostataka svih subjekata, sudionika koji sudjeluju u odgojno-obrazovnom procesu (učenici, roditelji, učitelji i stručni suradnici) radi utvrđivanja postojećeg stanja i unapređenja kvalitete škole. Važnost inkluzivnog obrazovanja jest u promjeni i primjeni nastavnih oblika i metoda rada u cilju ostvarivanja različitih odgojno-obrazovnih potreba učenika. Stoga je u procesu samovrednovanja škole naglasak na promjeni strukture i primjeni prakse koja može odgovoriti na individualne potrebe učenika. Za praćenje inkluzivne prakse to znači osiguravanje optimalnog razvoja svakog učenika uključujući učenike s teškoćama, u skladu s njihovim sposobnostima i mogućnostima, kao i osiguranje jednakih mogućnosti obrazovanja i adekvatnih sustava podrške. Za procjenu uspješ¬nosti kvalitete odgojno-obrazovnog rada, cilj ovoga istraživanja je uočavanje pokazatelja provedbe inkluzivne prakse putem stavova učenika i roditelja u procesu samovrednovanja škole. Na uzorku od 74 učenika i 48 roditelja iz jedne osnovne škole na području grada Zagreba postavljena je hipoteza prema kojoj ne postoji statistički značajna razlika između učenika i roditelja u procjeni inkluzivnog odgojno-obrazovnog rada u školi. Rezultati pokazuju da učenici i roditelji inkluzivni odgojno-obrazovni rad i školu procjenjuju pozitivno.
Ključne riječi
samovrednovanje; učenici; roditelji; odgojno-obrazovna inkluzija
Hrčak ID:
137689
URI
https://hrcak.srce.hr/137689
Datum izdavanja:
25.2.2015.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 1.920
*