Pregledni rad
Partnerstvo škole i obitelji – temelj dječjeg uspjeha
Marijana Škutor
orcid.org/0000-0003-4612-4618
; Fakultet prirodoslovno matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, Mostar
Sažetak
Već nekoliko zadnjih desetljeća u svijetu, partnerski odnosi škole i obitelji imaju prioritet u području odgoja i obrazovanja. Kvaliteta partnerskih odnosa između obitelji i škole ima veliki značaj za djetetov uspjeh u školi. Stručnjaci različitih profila dokazuju da bolja suradnja roditelja i škole, ima za posljedicu bolji školski uspjeh djeteta. U ovom radu daje se uvid u izazove s kojim se susreću obitelj i škola na putu njihove (uspješne) suradnje. Kao presudan
čimbenik u razvoju njihovih odnosa navodi se motivacija roditelja za uključenost u obrazovanje njihove djece. Veliki značaj u tom smislu ima roditeljska percepcija kvalitete školskog kadra, tj. kompetencije nastavnika koje su potrebne za poučavanje njihove djece. Važna je i partnerska orijentacija roditelja – za razliku od one tradicionalne, kad roditelji cjelokupnu odgovornost za obrazovanje svoje djece prepuštaju školi.
Ključne riječi
partnerstvo; škola; obitelj; školski uspjeh
Hrčak ID:
138844
URI
Datum izdavanja:
15.7.2014.
Posjeta: 10.194 *