Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Partnerstvo škole i obitelji – temelj dječjeg uspjeha

Marijana Škutor orcid id orcid.org/0000-0003-4612-4618 ; Fakultet prirodoslovno matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, Mostar


Puni tekst: hrvatski pdf 187 Kb

str. 209-222

preuzimanja: 6.145

citiraj


Sažetak

Već nekoliko zadnjih desetljeća u svijetu, partnerski odnosi škole i obitelji imaju prioritet u području odgoja i obrazovanja. Kvaliteta partnerskih odnosa između obitelji i škole ima veliki značaj za djetetov uspjeh u školi. Stručnjaci različitih profila dokazuju da bolja suradnja roditelja i škole, ima za posljedicu bolji školski uspjeh djeteta. U ovom radu daje se uvid u izazove s kojim se susreću obitelj i škola na putu njihove (uspješne) suradnje. Kao presudan
čimbenik u razvoju njihovih odnosa navodi se motivacija roditelja za uključenost u obrazovanje njihove djece. Veliki značaj u tom smislu ima roditeljska percepcija kvalitete školskog kadra, tj. kompetencije nastavnika koje su potrebne za poučavanje njihove djece. Važna je i partnerska orijentacija roditelja – za razliku od one tradicionalne, kad roditelji cjelokupnu odgovornost za obrazovanje svoje djece prepuštaju školi.

Ključne riječi

partnerstvo; škola; obitelj; školski uspjeh

Hrčak ID:

138844

URI

https://hrcak.srce.hr/138844

Datum izdavanja:

15.7.2014.

Posjeta: 10.194 *