Ostalo
Društveno-ekonomski aspekti učiteljstva
Hrvoje Vrgoč
Sažetak
U radu se prvo definira učiteljstvo kao profesija, zajednički stručni naziv – učitelj (i za učitelja, nastavnika, profesora i stručnog suradnika u školi). Zatim se govori o vrijednosti učiteljske profesije. Slijedi analiza materijalne osnove i financiranja učiteljstva, plaće učitelja i ostala materijalna prava. Potom slijedi prikaz učiteljskih udruga i učiteljske nagrade „Ivan Filipović“. Posebno se obrađuje pitanje – kakvi su učitelji potrebni novoj hrvatskoj školi. Hrvatskoj školi potrebni su sposobni, obrazovni, stručno pedagoško osposobljeni, motivirani, materijalno situirani, zadovoljni, samostalni, slobodni i demokratski učitelji. Svjetski dan učitelja prigoda je da se sjetimo svoje učiteljice-učitelja, njihovih riječi i djela koja su obilježila naše odrastanje i ostavili duboki trag u našim srcima.
Ključne riječi
učiteljstvo; profesija; materijalna osnova i financiranje; vrednovanje; učiteljska nagrada; nova hrvatska škola; Svjetski dan učitelja
Hrčak ID:
138881
URI
Datum izdavanja:
16.7.2012.
Posjeta: 1.838 *