Izvorni znanstveni članak
Otvorena nastava kao teorijski konstrukt
Slavica Bašić
; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu Odsjek za pedagogiju
Puni tekst: hrvatski pdf 270 Kb
str. 21-31
preuzimanja: 851
citiraj
APA 6th Edition
Bašić, S. (2006). Otvorena nastava kao teorijski konstrukt. Pedagogijska istraživanja, 3 (1), 21-31. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/139313
MLA 8th Edition
Bašić, Slavica. "Otvorena nastava kao teorijski konstrukt." Pedagogijska istraživanja, vol. 3, br. 1, 2006, str. 21-31. https://hrcak.srce.hr/index.php/139313. Citirano 27.11.2024.
Chicago 17th Edition
Bašić, Slavica. "Otvorena nastava kao teorijski konstrukt." Pedagogijska istraživanja 3, br. 1 (2006): 21-31. https://hrcak.srce.hr/index.php/139313
Harvard
Bašić, S. (2006). 'Otvorena nastava kao teorijski konstrukt', Pedagogijska istraživanja, 3(1), str. 21-31. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/139313 (Datum pristupa: 27.11.2024.)
Vancouver
Bašić S. Otvorena nastava kao teorijski konstrukt. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2006 [pristupljeno 27.11.2024.];3(1):21-31. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/139313
IEEE
S. Bašić, "Otvorena nastava kao teorijski konstrukt", Pedagogijska istraživanja, vol.3, br. 1, str. 21-31, 2006. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/139313. [Citirano: 27.11.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 142 Kb
str. 31-31
preuzimanja: 250
citiraj
APA 6th Edition
Bašić, S. (2006). Otvorena nastava kao teorijski konstrukt. Pedagogijska istraživanja, 3 (1), 21-31. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/139313
MLA 8th Edition
Bašić, Slavica. "Otvorena nastava kao teorijski konstrukt." Pedagogijska istraživanja, vol. 3, br. 1, 2006, str. 21-31. https://hrcak.srce.hr/index.php/139313. Citirano 27.11.2024.
Chicago 17th Edition
Bašić, Slavica. "Otvorena nastava kao teorijski konstrukt." Pedagogijska istraživanja 3, br. 1 (2006): 21-31. https://hrcak.srce.hr/index.php/139313
Harvard
Bašić, S. (2006). 'Otvorena nastava kao teorijski konstrukt', Pedagogijska istraživanja, 3(1), str. 21-31. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/139313 (Datum pristupa: 27.11.2024.)
Vancouver
Bašić S. Otvorena nastava kao teorijski konstrukt. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2006 [pristupljeno 27.11.2024.];3(1):21-31. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/139313
IEEE
S. Bašić, "Otvorena nastava kao teorijski konstrukt", Pedagogijska istraživanja, vol.3, br. 1, str. 21-31, 2006. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/139313. [Citirano: 27.11.2024.]
Puni tekst: njemački pdf 139 Kb
str. 32-32
preuzimanja: 240
citiraj
APA 6th Edition
Bašić, S. (2006). Otvorena nastava kao teorijski konstrukt. Pedagogijska istraživanja, 3 (1), 21-31. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/139313
MLA 8th Edition
Bašić, Slavica. "Otvorena nastava kao teorijski konstrukt." Pedagogijska istraživanja, vol. 3, br. 1, 2006, str. 21-31. https://hrcak.srce.hr/index.php/139313. Citirano 27.11.2024.
Chicago 17th Edition
Bašić, Slavica. "Otvorena nastava kao teorijski konstrukt." Pedagogijska istraživanja 3, br. 1 (2006): 21-31. https://hrcak.srce.hr/index.php/139313
Harvard
Bašić, S. (2006). 'Otvorena nastava kao teorijski konstrukt', Pedagogijska istraživanja, 3(1), str. 21-31. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/139313 (Datum pristupa: 27.11.2024.)
Vancouver
Bašić S. Otvorena nastava kao teorijski konstrukt. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2006 [pristupljeno 27.11.2024.];3(1):21-31. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/139313
IEEE
S. Bašić, "Otvorena nastava kao teorijski konstrukt", Pedagogijska istraživanja, vol.3, br. 1, str. 21-31, 2006. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/139313. [Citirano: 27.11.2024.]
Sažetak
Analiza radova koji se bave temom otvorene nastave pokazala je veliku šarolikost, difuznost shvaćanja i brojnost pokušaja određenja što otvorena nastava jest. Iz semantičkog određenja polja važenja naziva nije bilo moguće definirati pojam te su analizirana osnovna obilježja i izdvojena otvorenost kao kvalitativno distinktivno obilježje otvorene nastave, prikazani pokušaji konceptualizacije otvorenosti i, na kraju, analizirane ciljne vrijednosti otvorene nastave. Na temelju tako provedene višedimenzionalne analize autorica je uspostavila stanoviti teorijski okvir, polje važenja pojma otvorene nastave i indikatore otvorenosti koji se mogu smatrati polazištem za empirijska istraživanja inovativne (otvorene) nastavne prakse i za kritička promišljanja koncepta. Je li on i heuristički plodan, pokazat će nove analize i istraživanja na tom području.
Ključne riječi
otvorena nastava; otvorenost; dimenzije otvorenosti; otvoreni kurikulum; ciljevi otvorene nastave
Hrčak ID:
139313
URI
https://hrcak.srce.hr/139313
Datum izdavanja:
19.5.2006.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
njemački
Posjeta: 3.314
*