Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

ISTRAŽIVANJE O POTROŠAČKOM PRIHVAĆANJU ELEKTRONIČKE MALOPRODAJE PUTEM MODELA PRIHVAĆANJA TEHNOLOGIJE (TAM)

Sanda Renko ; Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet
Daniel Popović


Puni tekst: engleski pdf 167 Kb

str. 29-40

preuzimanja: 2.984

citiraj


Sažetak

Slijedeći pristup Pavloua (2003.), istražujemo ključne pokretače prihvaćanja elektroničke maloprodaje (eng. e-tailing) od strane potrošača, koji su integrirani u TAM (model prihvaćanja tehnologije, eng. technology acceptance model). TAM je jedan od poznatijih
modela kojim se objašnjava namjeru korištenja tehnologije, te integrira dvije percepcije: korisnost i lakoću korištenja. Glavna svrha ovog rada je istražiti odnos između percipirane lakoće korištenja i percipirane korisnosti za prihvaćanje elektroničke maloprodaje među hrvatskim potrošačima. Rad se posebno usredotočuje na područja koja utječu na
privrženost i vjernost kupca u elektroničkoj maloprodaji. Rezultati kvantitativne studije među hrvatskim potrošačima pokazuju da bi elektronička maloprodaja, npr. kupovina putem Interneta, povećala djelotvornost u pribavljanju informacija o proizvodu, kao i djelotvornost u kupnji proizvoda.

Ključne riječi

model prihvaćanja tehnologije (TAM); elektronička maloprodaja (e-tailing); Hrvatska

Hrčak ID:

139866

URI

https://hrcak.srce.hr/139866

Datum izdavanja:

15.6.2015.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.478 *